Wagenpark t5joost

Gestart door t5joost, 22-06-2012 12:07:16

Vorige topic - Volgende topic

t5joost

Krijg me geld terug, man van revisie bedrijf zei geef mij de rekening dan maar maan daar was ik het niet mee eens
Setje bij volvo kost 170 en bij hem 286

elianmars

Citaat van: t5joost op 12-04-2013 13:00:44
Krijg me geld terug, man van revisie bedrijf zei geef mij de rekening dan maar maan daar was ik het niet mee eens
Setje bij volvo kost 170 en bij hem 286

Dus de imitatiedingen zijn ruim 100 euro duurder dan originele?  :eusa_think:

UserID6342

t5joost

Jep als je een set haalt bij volvo waar 20 stoters in zitten betaal je 170 als je20 losse stoters haald dan ben je 300 euro kwijt

Martijn_B

O echt? Dat valt me nog alleszins mee. Ik bedoelde meer of ze de kosten willen dekken bij het revisiebedrijf waar de verkeerde stoters vandaan komen.

Succes iig Joost! Nog even geduld en je kan eindelijk rijden!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Piet

Gaat weer de goede kant op zo, mooi!

t5joost

Weet iemand het aanhaal moment van het uitlaat spruitstuk?
Alvast bedankt

UserID6342

Voor het afbreken kwart slag terug ;D.  Kom op zeg, je hebt een heel blok gereviseerd en dan weet je niet hoe vast een uitlaatspruitstuk moet / dient te zitten ??

Johann

t5joost

Dank je johan daar heb ik wat aan!

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Piet

Gaat ie vandaag weer gestart worden?

t5joost

Helaas piet ik heb nog geen stoters.
Maandag even het uitlaat spruitstuk lek vrij maken en nog even de olie druk zender vervangen
Hoop maandag of dinsdag avond de stoters er in te leggen

t5joost

vandaag de stoters binnen gekregen
maten zijn allemaal het zelfde alleen de binnen kant is anders en het vul gaatje is iets anders

850 R

mijn blok tikte ook heel erg, alleen bij mij had een of andere beungarage ( nog onder het keten ''vakgarage'' ook ) dus een keer de klepstoters ''vervangen''. nadat veel later het tikken nogsteeds niet over was heb ik ze dus zelf vervangen waarna ik dit tegen kwam:
http://img220.imageshack.us/img220/2370/img0400ym.jpg er zaten dus 9 van het verkeerde type in, dezelfde die jij eerst had, en 11 van de goede. ze zaten ook echt in compleet willekeurige volgorde erin. na vervanging was het probleem weg
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)