Wagenpark t5joost

Gestart door t5joost, 22-06-2012 12:07:16

Vorige topic - Volgende topic

855T5+

Citaat van: Martijn_B op 11-11-2013 16:23:14
Is geen slecht spul op plastic en ook nog eens benzine bestendig
Eens, het houdt tot nu toe prima op mijn wielen en grill, daarom herkende ik het busje natuurlijk ook ;-)
Wist niet dat het benzine bestendig was en ken de temperatuurrange ook niet, dus als´t ook blijft houden op de deksels, zit dat ook wel snor!
Volvo: Mutatis Mutandis

t5joost

Staat eerst in de kunstof primer daarna deze er over en vervolgens weer verf er over

t5joost

Wilde de primer ook testen hoe goed spul het is.
Verf van hun is ook prima spul

855T5+

Citaat van: t5joost op 11-11-2013 16:26:43

Staat eerst in de kunstof primer daarna deze er over en vervolgens weer verf er over
Juist ja, toch ook kunststof primer eerst, dus de Action is grond!

855T5+

Citaat van: t5joost op 11-11-2013 16:28:00
Wilde de primer ook testen hoe goed spul het is.
Verf van hun is ook prima spul
Klopt, ik heb een halve Action inmiddels leeggekocht daarom ;-) ;-)

t5joost

Jep en heb wat Schuurkrassen gemaakt dus moet nog goed na bewerken

cornelis-b

Waar de spuitlakken van de Action vandaan komen durf ik niet te zeggen maar de blikken komen bij Sikkens vandaan.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

855T5+

Citaat van: cornelis-b op 11-11-2013 17:11:19
Waar de spuitlakken van de Action vandaan komen durf ik niet te zeggen maar de blikken komen bij Sikkens vandaan.

Op de spuitbusjes staat Fiets-O-Fit B.V. te SNEEK, maar ja, dat is een distributeur die waarschijnlijk partijen inkoopt en wederverkoopt aan diverse retailers, zoals Action. Ze doen ook aan private labelling, dus het blijft onduidelijk waar de verf vandaan komt.

cornelis-b

Citaat van: 850T5 op 11-11-2013 17:44:27

Op de spuitbusjes staat Fiets-O-Fit B.V. te SNEEK, maar ja, wat is dat dan is feitelijk?

Fiets-O-Fit is gewoon de leverancier van de spuitlak en het zal mij persoonlijk niets verbazen dat gezien de kwaliteit dat het bij een van de grote fabrikanten vandaan komt.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

855T5+

Citaat van: cornelis-b op 11-11-2013 17:50:41
Citaat van: 850T5 op 11-11-2013 17:44:27

Op de spuitbusjes staat Fiets-O-Fit B.V. te SNEEK, maar ja, wat is dat dan is feitelijk?

Fiets-O-Fit is gewoon de leverancier van de spuitlak en het zal mij persoonlijk niets verbazen dat gezien de kwaliteit dat het bij een van de grote fabrikanten vandaan komt.
Zeer waarschijnlijk, inderdaad.

big ben

svenerik

Het is bijna onmogelijk dat het niet bij een grote jongen vandaan komt. Deze zijn als enige in staat om in de dal uren cq overschotten tegen deze lage prijzen te dumpen.

Kleine verf fabrikanten zullen altijd een niche markt bedienen zodat zij een gezonde marge over de producten kunnen draaien. deze kunnen namelijk niet werken volgens het principe massa maakt de  kassa.

bovendien worden zij snel weggedrukt door de grote jongens.....

sven

t5joost

Citaat van: big ben op 11-11-2013 18:03:05
Er zijn meer positieve ervaringen :)

On-topic : Ziet er goed uit Joost :D  :eusa_clap:

Dank u.

Heb al meerdere dingen gespoten met deze verf

Hiker

Wow wat een mooi project met toppen en helaas ook dalen  :-\ .

Ik heb veel respect voor je doorzettingsvermogen!!  :eusa_clap: :eusa_clap:
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Mr Rens

Goed bezig. Dat blauw staat echt epic! Erg mooi. Volvo for life
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm