Collega opgelicht door Kwikfit?

Gestart door Lampje, 19-09-2012 11:03:12

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Citaat van: NinaPaul op 20-09-2012 11:36:20
Zo kan ik ook blunders van VELE MERK DEALERS vertellen hoor.
Ieder bedrijf heeft dit wel eens, één zwaluw maakt nog geen zomer.

Gewoon goede afspraken maken, dat voorkomt al veel frustratie.

Ik was in het verleden eens met een Panda bij de KF voor iets en er kwam een jong broekie mij helpen samen in overleg met de chef natuurlijk,nou hij zet de auto
boven zo,n schaarbrug op 4 punten en druk op de knop en hij en ik hoort me daar een gekraak tijdens het omhoog brengen van de auto,....en gewoon door blijven drukken he op die knop.
Ik was toen zo bleu en dacht laat maar,....later thuis keek ik eens onder de auto en daar zaten fikse deuken onder op bij de balken en ik dacht toen,das lekker dan. ???
Heb ik daar een afspraak over gemaakt,nee het was gewoon slordig van dat jong en die had ook even de chef er bij kunnen halen om zijn fout te herkennen maar dat gebeurd
natuurlijk weer niet.

En dan 2 keer mee maken dat zo,n broekie niet even de startmotor rond laat gaan met de olie wissel,...is gewoon slordig.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

joebar

Ach en volvo blinkt uit in faire prijzen?
Neem een binnenventilator van een 940....kost bij de dealert 455 euro ex.....bij openen van de fan..zie ik een sticker ACdelco...dus bel amerika, ligt ie een week later voor 67 euro op de mat...

ben je dan bedonderd? ..geprobeert te bestelen??? of is dat de prijs voor een volvosticker er op