Huidige brandstofprijzen

Gestart door thuur, 24-08-2004 16:34:44

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Geert-Jan

Op dit moment €0,419. :-X

(Esso Vlissingen)

Volvo850Club lidnr.0504409

Taranis

Citaat van: Esveldt op 10-01-2007 14:42:58
[off topic mode on]

Nou, zo snel loopt het niet hoor!

Eigenlijk maar 1 echt enthousiaste beller gehad. En uiteraard een paar die een kwinkslag maken naar de adv. Taranis bijv.

[off topic mode on]

Tja... als ik het geld had, had ik heus wel serieuze interesse getoond Paul, maar studie gaat nu eenmaal voor. Heb ook geen zin om je tijd te verdoen terwijl ik toch al weet dat ik het niet kan betalen. Twee weken terug dacht ik te gaan werken en dan zou het geen probleem zijn, maar nu ik dan toch nog m'n studie af ga maken, ga ik geen risico's nemen met een dure auto te kopen.

On-topic: als je d'r toch niet van af komt en je een TDI een tractor vindt, zou ik niet te lang nadenken over LPi... vorige week zo'n grapjas met z'n 850 die naast me kwam staan bij de pomp en 27 euro af moest rekenen... en ik 84  :-X

LPG prijs in Goes 0,464.

Marc O.

LPG: €0.46 bij Total aan de Burg. Baron van Voorst tot Voorst weg in Tilburg.
...The Nile isn't just a river in Africa...

-D©©©L-

In Zwolle aan de ijsselallee (BP/LPgas) 0.439
en meestal vaste klanten koffie (ik tank die van monique ook daar af).

Freebees tellen lekker door (gaan per liter en 1.36 cent per stuk waard)
op 50.000 km toch weer bijna 100 euro.

daytonawim

bij de total in broek op langedijk kost
de lpg iets over de 42 euro cent

Raymond

Citaat van: Ludo op 10-01-2007 19:30:59
welk vignet?.

deze?:

Vignet is alleen in België nodig bij oude installaties. Alle LPI installaties worden beschouwd als modern. Sticker is dus niet nodig

Ludo

het groene vignet is niet meer verplicht.
LPi heeft een doorzichtige sticker met gegeven op die (normaal  ;) ) op de voorruit moet.

btw: lpg 0,36€.  :evil:

mark1976

Ik vind die Belgische prijzen een doorn in het oog hier  :eusa_liar:

Enfin, Texaco Uden aan de Industrielaan al weken op €0.439.  :eusa_clap:
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

ewing

Toevallig vorige week met de Saab 9-3 1.8 turbo (gechipt) van mijn vader getankt in Polen (ok, iets uit de buurt)....euro 98....€ 1,08 per liter (ten opzichte van € 1,45 in NL). Maar goed, LPG blijft dan nog veeeel goedkoper  ;D Daarom rijd ik nu ook weer graag in mijn roffel rond haha...

hpkevertje

Hallo allemaal,
Ik was vandaag in 't prachtige oosten, reed door Almelo and guess what?  ::) 
LPG prijs € 0,425 !!
Dus je begrijpt: ik boven op m'n rem en volgooien maar.  ;D ;D

Het barst op het forum van de Tukkers   ;)  en ik denk dat er toch minimaal 1 is die weet waarom de prijs daar zo laag is. 

Zal wel een LPG oorlog zijn, want in Enkhuizen betaalde ik gisteren nog € 0,515.   >:(

Ik hoor/lees het wel.
Gr. Hans

Barry_C70

€0,50, geez, what am I doing putting 98 in my car at €1.50!!!!

Enno

is al een tijdje zo laag volgens mij...verbaasde mij er ook over een aantal weken geleden toen ik toevallig door almelo kwam.

hpkevertje

Citaat van: Barry_C70 op 07-08-2007 00:12:42
€0,50, geez, what am I doing putting 98 in my car at €1.50!!!!

I'm realy sorry for you Barry  :( but I'm only a poor man, so this is what they call justice.....??  ;D
Gr. Hans.

daytonawim

in nieuwe niedorp zag ik zaterdag ook nog 42 cent staan voor liter lpg