motorsteun vervangen

Gestart door H_Rovers, 25-06-2012 13:04:28

Vorige topic - Volgende topic

H_Rovers

Ik moet bij mijn volvo v70 2.4 uit 2000 het rubber van de bovenste motorsteun (reactiearm eigenlijk geloof ik) vervangen. Ik heb net Brezan gebeld, maar die dacht dat ie geen losse rubbers verkocht. Waar kan ik die dan vandaan halen?

Chris

De dealer? Kan zijn dat die alleen de gehele arm verkoopt, maar ik dacht ook gewoon de rubbers.

Anders een polyurethaanding bij een tuningbedrijf halen als je het niet erg vind dat het ietsje meer geluid geeft. Wellicht dat Brezan die zelfs nog wel kan leveren. Bij de S60 gewoon de hele arm vervangen, viel best mee qua kosten en dan hoef je niet te gaan kloten om die rubbers erin te persen. Vond ik zelf makkelijker.

Broabander

ET (European Tuning) verkoopt de PU versie, althans daar heb ik de mijne vandaan. Of anders kun je via www.volvo-parts.nl (S/V70 -2000 kopje Motor) het originele rubber ook nog wel bestellen.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Boemeltje

H_Rovers

Liever gewoon een rubber, een volvo hoort toch comfortabel te zijn :) heb deze gevonden bij scandcar:
http://volvoonderdelen.com/850S70V70C70/Motor/Motorsteun-850-bovenste-9434263-alleen-de-rubber-228150/
Ik neem aan dat de rubbers voor de 850 en de v70 dezelfde zijn?

ulkeman

de bovenste motorsteun van een 2,4 is anders  ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

H_Rovers

Ik ga maar eens bij de dealer informeren :)

grijzev70tdi

Bij de dealer rond de 70 euro dacht ik
Grolsch, het klinkt al lekkerder

stotteraar

70 ballen?
Blij dat ik een classic heb  ;D

H_Rovers

70 euro voor het rubber of voor de totale steun?

Sbv

Citaat van: H_Rovers op 26-06-2012 09:27:54
70 euro voor het rubber of voor de totale steun?
totale steun

elianmars

Is dat er zo eentje?

Kost 52 euro bij Nordicar.

H_Rovers

Ja zoeen is het volgens mij, kan ik daar ook los het rubber van vervangen?

Verkoopt nordicar origineel volvo onderdelen?

grijzev70tdi

Kan vast wel denk ik, maar steun is zo vervangen, 5 minuten
Grolsch, het klinkt al lekkerder

H_Rovers

Ja, de hele steun vervangen zal wel makkelijker zijn, maar is wel 50 euro duurder :-) daarom de vraag of ik voor deze steun ook enkel het rubber kan vervangen?