vallakratraffen Zweden 18-19 augustus

Gestart door MarkoC70T5, 27-06-2012 21:01:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarkoC70T5

Vallakra 2012 komt er weer aan en dit jaar is het een jubileum feestje de meeting bestaat nu 30 jaar.

http://www.vallakratraffen.com/

Grootste automarkt van Scandinavië SHOW voor herbouwd, stijlvolle, originele gerenoveerd Europese en Japanse auto's. Meer dan 1.500 voertuigen en meer dan 15.000 bezoekers komen elk jaar Vallåkra! Zaterdag begint met de afwerking van antieke vrachtwagens in Pärlrallyt en grote branchuställning. Vergadering zal worden gehouden op het vliegveld van de Henoch Thulin, waar we op 170 000 vierkante meter aanbiedingen, autoshow, ongeveer 100 bedrijven exposanten en automobielclubs, veel bedrijven exposanten tijdens de vlucht hangars en Swap Meet / antiekmarkt. Veel actie in de hoogste klasse in de lucht en in de lucht rechte en een gigantische prijs met bijna 100 programma's. Niet te missen Vallåkraträffens 30års verjaardag, dit jaar belangrijk hoogtepunt van de 2 miljoen ten zuiden van Helsingborg!

http://www.youtube.com/watch?v=H-lvUMw0G_E&feature=related

Of lekker bij het hotel van het uitzicht genieten  :eusa_dance:
http://www.youtube.com/watch?v=01CwMc0UmJ4&feature=related

Gaan er nog meer mensen mee naar de meeting.
Lekker gezellig autos kijken en savonds lekker cruizen  :angel:


1) Peter en Marko
2) FBM
3)
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

fbm


Martijn_B

Hoeveel KM is het ongeveer die kant uit? Ziet er wel leuk uit, veel Volvo?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

fbm

Citaat van: Martijn_B op 27-06-2012 23:27:05
Hoeveel KM is het ongeveer die kant uit? Ziet er wel leuk uit, veel Volvo?

Onze 2009 trip!

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,31696.90.html

Het is vanuit Utrecht ongeveer 880km

MarkoC70T5

Citaat van: Martijn_B op 27-06-2012 23:27:05
Hoeveel KM is het ongeveer die kant uit? Ziet er wel leuk uit, veel Volvo?
Ja meestal wel erg veel volvos Maar ook ander mooi spul  :eusa_dance:
en de Sfeer is er gewoon erg goed voor al savonds met de meetings
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Martijn_B

Klinkt erg leuk, eens hier overleggen!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Bigjelmo

Ja zeker we zijn er weer bij dit jaar  :eusa_dance:.

1) Peter en Marko
2) FBM
3) Bigjelmo

Hengeveld

Citaat van: MarkoC70T5 op 27-06-2012 21:01:00
Niet te missen Vallåkraträffens 30års verjaardag, dit jaar belangrijk hoogtepunt van de 2 miljoen ten zuiden van Helsingborg!

Google translate ofzo? Je bedoelt denk ik '...het hoogtepunt van het jaar, 2 kilometer ten zuiden van Helsingborg'. ;)

MarkoC70T5

Graag wel druk worden bijna alle hotels zijn vol geboekt voor het weekend van de 18de.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Unexist

Ziet er gaaf uit!, Is dit een Zweedse variant op de Worthersee  :P Oeps mijn VAG verleden komt naar boven haha
Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

MarkoC70T5

Citaat van: Unexist op 05-07-2012 20:17:51
Ziet er gaaf uit!, Is dit een Zweedse variant op de Worthersee  :P Oeps mijn VAG verleden komt naar boven haha
Yup  Worthersee is ook een van de beste meetings in europa.   Af en toe jammer dat ik een Volvo rij.  :eusa_whistle:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Bigjelmo

Het begint te kriebelen, ik heb er zin in  :eusa_dance:.

MarkoC70T5

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Bigjelmo

Was idd weer super.  :laugh:
Nog 10 minuten en dan gaan we aan de terugreis beginnen.

MarcoV