Je zal er maar wonen

Gestart door Boeijke, 28-06-2012 09:22:21

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

peteRRR

Wacht even,........ Alleen al in Nederland produceren de mensen dus 16-17 miljoen liter scheetgas per dag!.

http://www.meesterbrein.com/view.php/vervuil-je-de-aarde-als-je-een-scheet-laat.html

Groet. ;D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Hans Duiven

En wat te denken van die diesel/gasolie slurpende landbouwvoertuigen...zonder kenteken?

Misha

Citaat van: Turbobiker op 28-06-2012 15:54:44
O ja, en als het echt over schadelijke stoffen gaat: meteen alle motorfietsen uit de stad weren (naast de scooters, brommer en brommobielen).
Sowieso alle tweede voertuigen en hobbyvoertuigen, motoren inclusief.
En dan in het algemeen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Turbobiker

Citaat van: Misha op 28-06-2012 18:28:41
O ja, en als het echt over schadelijke stoffen gaat: meteen alle motorfietsen uit de stad weren (naast de scooters, brommer en brommobielen).
En dan in het algemeen.

Hoho, niet generaliseren :eusa_hand: :eusa_naughty:
De Tussenpaus

KIM

En dan in het algemeen.

Ja, goed plan: Groeit de afvalberg ook weer een beetje  :P

Turbobiker

En dan in het algemeen.

Dit is ook een voertuig:

Ideaal voor in de stad. Parkeert je auto gratis aan de rand, haalt de Brompton van onder je stoel vandaan (bijna dan) en sukkelt al scheten latend door alle rode lichten richting je doel!
De Tussenpaus

NinaPaul

Citaat van: autoweekDat gaat om zo'n 750 mensen, schat de gemeente.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

elianmars

Citaat van: Turbobiker op 28-06-2012 19:38:34
sukkelt al scheten latend door alle rode lichten richting je doel!

;D

Vulk

Citaat van: Hans Duiven op 28-06-2012 15:44:56
Vooropgesteld dat ik geen vegetariër ben, kwam ik net nog een stuk over vleesproductie tegen:

Per Nederlander levert het eten van vlees een netto bijdrage aan de CO2 uitstoot van 1400 kg oftewel 22,4 megaton voor alle Nederlanders.
Dat is het equivalent van 140 miljard autokilometers. Vleesconsumptie en autogebruik leveren in ons land een klimaatschade op van
vergelijkbare omvang. Om die reden is de vraag gerechtvaardigd waarom het kabinet wél zwaar inzet op klimaatbescherming via
kilometerheffingen, spaarlampen en energiezuinige apparaten, maar de vleesconsumptie geheel lijkt te negeren. Een reductie van
de vleesconsumptie biedt ook grote voordelen in de strijd tegen ontbossing, watertekorten, ongelijke voedselverdeling en het verspillen
van plantaardige eiwitten door deze eerst aan dieren te voeren. Een biefstukbelasting zou bijvoorbeeld aanzienlijk meer kunnen opleveren
voor het klimaat dan een kilometerheffing.

Gezien de hoge maatschappelijke kosten die kleven aan de productie van vlees, is het verwonderlijk dat vlees nog steeds buiten beschouwing
wordt gelaten als het gaat om duurzame productie en consumptie.

Maar wat minder vlees eten in de binnenstad?  ;D

Ik zeg: http://www.alpro.com/nl

Turbobiker

Citaat van: Vulk op 29-06-2012 07:08:08

Meen je dat serieus? Afgezien van dat je op de homepage ten eerste dit bericht krijgt, wat meteen wel heel duidelijk maakt wat voor product het is:

Citeer
Rectificatie Alpro
In de afgelopen periode heeft Alpro Nederland in publicaties en reclame-uitingen over haar plantaardige product Mild & Creamy gebruikt gemaakt van de aanduidingen 'yoghurt' en 'yoghurtvariatie'. Verder heeft Alpro Nederland op de voorzijde van de verpakkingen van dit product het woord 'yoghurtculturen' vermeld.

In een door de Nederlandse Zuivel Organisatie aangespannen kort geding heeft de rechter geoordeeld dat deze aanduidingen suggereren of impliceren dat Mild & Creamy een zuivelproduct is, hetgeen niet het geval is. Door deze aanduidingen te gebruiken heeft Alpro Nederland gehandeld in strijd met Europese regelgeving ter bescherming van de aanduiding van zuivelproducten.

Bij vonnis van 30 mei 2012 heeft de voorzieningenrechter van de rechtbank te Breda Alpro Nederland dan ook verboden door te gaan met deze onrechtmatige aanduidingen voor het product Mild & Creamy. Verder heeft de voorzieningenrechter Alpro Nederland geboden deze rectificatie te publiceren.

Alpro Soja Nederland B.V.

Daarnaast is soja één van de weinige producten waar ze dus oerwoud voor kappen. Weliswaar ook om de veestapel te voeren, maar een beetje boerenwijsheid zegt dat een koe ook gewoon gras kan eten.

En inmidddels is er genoeg bewijs dat soja zeker niet gezond is!!! Zelfs in vegetarische kringen wordt gewaarschuwd niet drie soja-maaltijden per dag te gebruiken... .
De Tussenpaus

Snellebaksteen

Hmmm, mijn BMW motorfiets uit 94 heeft injectie, een geregelde kat en loopt 1:19. De lucht die daar uitkomt is heel wat schoner dan een gemiddeld nieuw scootertje.

Nu kom ik zelden in Utrecht dus het zal mij aan m'n derriere oxideren maar waarom motoren geweerd zouden moeten worden snap ik niet geheel.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Vulk

Citaat van: Turbobiker op 29-06-2012 08:17:58
Citaat van: Vulk op 29-06-2012 07:08:08

Meen je dat serieus? Afgezien van dat je op de homepage ten eerste dit bericht krijgt, wat meteen wel heel duidelijk maakt wat voor product het is:

Citeer
Rectificatie Alpro
In de afgelopen periode heeft Alpro Nederland in publicaties en reclame-uitingen over haar plantaardige product Mild & Creamy gebruikt gemaakt van de aanduidingen 'yoghurt' en 'yoghurtvariatie'. Verder heeft Alpro Nederland op de voorzijde van de verpakkingen van dit product het woord 'yoghurtculturen' vermeld.

In een door de Nederlandse Zuivel Organisatie aangespannen kort geding heeft de rechter geoordeeld dat deze aanduidingen suggereren of impliceren dat Mild & Creamy een zuivelproduct is, hetgeen niet het geval is. Door deze aanduidingen te gebruiken heeft Alpro Nederland gehandeld in strijd met Europese regelgeving ter bescherming van de aanduiding van zuivelproducten.

Bij vonnis van 30 mei 2012 heeft de voorzieningenrechter van de rechtbank te Breda Alpro Nederland dan ook verboden door te gaan met deze onrechtmatige aanduidingen voor het product Mild & Creamy. Verder heeft de voorzieningenrechter Alpro Nederland geboden deze rectificatie te publiceren.

Alpro Soja Nederland B.V.

Daarnaast is soja één van de weinige producten waar ze dus oerwoud voor kappen. Weliswaar ook om de veestapel te voeren, maar een beetje boerenwijsheid zegt dat een koe ook gewoon gras kan eten.

En inmidddels is er genoeg bewijs dat soja zeker niet gezond is!!! Zelfs in vegetarische kringen wordt gewaarschuwd niet drie soja-maaltijden per dag te gebruiken... .

Ik werk er. ;D

KUKO (Rob)

Ik werk al meer dan 20 jaar in de soja ADM................... probeer maar in de super iets te kopen waar geen soja of afgeleide produkten inzitten .Best moeilijk is ook een heel veelzijdig produkt .

Turbobiker

Citaat van: Snellebaksteen op 29-06-2012 10:38:43

Hmmm, mijn BMW motorfiets uit 94 heeft injectie, een geregelde kat en loopt 1:19. De lucht die daar uitkomt is heel wat schoner dan een gemiddeld nieuw scootertje.

Nu kom ik zelden in Utrecht dus het zal mij aan m'n derriere oxideren maar waarom motoren geweerd zouden moeten worden snap ik niet geheel.

Ah, maar een kat is nog niet standaard op motorfietsen. En dan heb je het dus opeens over echt schadelijke stoffen!
De Tussenpaus