Welk klein dingetje irriteert je behoorlijk aan je roffel?

Gestart door thuur, 06-07-2012 23:06:06

Vorige topic - Volgende topic

Sem

Het hele onderstel... weggedrag, noem maar op. Ik weet nog dat ik een jaar of 6 terug een S40 kocht. Man, wat een verschil! Ik reed over een dwarsrichel waar ik normaal m'n tanden op verloor in m'n 850... de S40 ging er heerlijk overheen als een "moderne" auto.

Ik rij dagelijks in twee Focussen (zakelijk en prive) en heb soms de S70 van de (ex)vrouw mee.... dan valt het toch allemaal weer vies tegen hoor.. Qua zitten en luxe niet hoor?! Daar is de S70 een ster in, maar qua onderstel zijn al gauw veel auto's heel veel prettiger.

850 T5 Freak

tankmeternaaldje die veel te snel daaaaaaaaalt  ::)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Sbv

henry classic v70

Te vroeg gejuicht........
Dacht dat het krakende dashboard was opgelost, not :eusa_whistle:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

bassethound

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Jelmar

Dat de verkeerde wielen aangedreven worden, zodoende de deur uit geschopt ;D
850R

RRRRR_Ramon

Citaat van: Piere op 03-08-2012 00:04:58
Citaat van: RRRRR_Ramon op 02-08-2012 23:05:52
Aan het feit dat de rechtopstaande stabistangetjes (ongeacht origineel of imi) zo kort meegaan alsmede de stuurkogels. Nog nooit heb ik bij een auto die al zo vaak moeten (laten) vervangen en uitlijnen. Misschien ligt het aan het feit dat een diesel wat zwaar is aan de voorzijde en dat de materialen daar niet helemaal tegenop gewassen zijn.

Voor de rest altijd met een smile achter het stuur!  :D

Mwoa, die van mij hebben het toch tot dik 400k uitgehouden :eusa_whistle:

;D

De stuurkogels of de stabi's?

Lijkt me voor allebei sterk overigens...  :eusa_think:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

NinaPaul

Citaat van: Jelmar op 03-08-2012 15:35:19
Dat de verkeerde wielen aangedreven worden, zodoende de deur uit geschopt ;D

:D lol
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

jacques1967

Ik stoor me niet snel aan auto,s . De beste is de auto die elke morgen  gewoon start en die je ook weer thuisbrengt. Ook indien er een storingslampje brandt. Auto,s(moderne) die blijven stilstaan bij de eerste de beste storing mogen van mij op de oudijzer bult. Dat is mijn ergernis ,of beter frustratie. Dus niet mijn fantastische 850
(hehe)die mij slechts 1 keer heeft laten staan ivm spontaan overleden accu. Een auto moet bij mij dus altijd starten en je moet er altijd mee thuis kunnen komen bij mankementen,  zoniet ; weg ermee , ongeacht het merk , bouwjaar, type . Het is dus wel zo dat een nieuwere Volvo(vanaf 2001) niet op mijn lijstje komt te staan.Dit ivm storingsmanagement Ook deze stopt direkt bij het verschijnen van een storingslampje. Heb hele dure en slechte ervaring met een XC v70  2.5 turbo van 2001 (nw model) Echt waaaaaaaaaardeloos, vind ik

Piere

Citaat van: RRRRR_Ramon op 03-08-2012 17:26:33
De stuurkogels of de stabi's?

Lijkt me voor allebei sterk overigens...  :eusa_think:

Beide, al twijfel ik nu wel over de endlinks, misschien zijn die al wel es eerder vervangen geweest... Schokdempers voor hebben er allesinds 400k onder gezeten.

Citaat van: Vulk op 03-08-2012 06:25:42
Ik denk dat ik gek word als ik in één van jullie's auto rijdt.  :eusa_think:

Only one way to find out ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Vulk

Kom maar eens langs, dan ruilen we even van stoel. :)

Piere

Citaat van: Vulk op 05-08-2012 19:15:17
Kom maar eens langs, dan ruilen we even van stoel. :)

Wacht, eerst moet de katloze uitlaat er weer onder ;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

32B

Dat ik de achterklep van de 855 vier keer dicht moet slaan eer die gesloten is  :(
Als alles transparant is valt er niets meer te zien

)()()sT