Welk klein dingetje irriteert je behoorlijk aan je roffel?

Gestart door thuur, 06-07-2012 23:06:06

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Vooraf: Het is niet mijn bedoeling om het zoveelste klaagtopic te openen over de maandlasten, lekke keerringen of matige remmen.

Welk klein onhebbelijkheidje van je roffel haalt af en toe het bloed onder je nagels vandaan?

Voor mijn V70: de 'lepel' van de gordel van de passagier spiegelt het zonlicht onder een bepaalde hoek precies in mijn rechteroog :evil:

Gr :eusa_think:

henry classic v70

Ahum, dat "bekende" irritante kraakje van het dashboard....... (ik weet 't; parafaan eraf en de 4 bevestgingen iets losser draaien.. toch?)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

mehn

Citaat van: thuur op 06-07-2012 23:06:06
Voor mijn V70: de 'lepel' van de gordel van de passagier spiegelt het zonlicht onder een bepaalde hoek precies in mijn rechteroog :evil:

Bij mijn 850 datzelfde ding maar dan die van de meest rechter zitplaats op de achterbank  :evil:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

hathü

Iedere winter als het echt koud is een soort van rrrrrr geluid links uit het dasboard in de buurt van het luchtrooster, als je op een bepaalde manier op het dasboard drukt daar is het ff weg. Dus als het koud is de radio maar iets harder aan.

NinaPaul

Dat ik nog elke keer "schrik" wanneer de abs aan gaat net boven de 30km/h.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Spin!

Kraakje van het verouderende kunststof. Bij de sedan wat minder als bij de Estate, maar goed...dat is me ook nie unne klank-kast zeg ;D.

Ga er vanuit dat rammelende achterklep estate geen 'klein ergernisje' is.

www.vm-parts.nl

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

hendrik75

Nou.......

dat ik nog steeds het knopje van de raambediening in de deur verwacht...., ik kijk er ook vaak naar van .. hé! waar is ie nou?? ???

(en niet in het middenconsole vlak onder de cupholders dat als wanneer er cola of redbull oid op gemorst wordt het knopje plakkerig is geworden en blijft hangen!)

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

NinaPaul

Citaat van: Miel850 op 07-07-2012 10:40:29
Dat ie geen 1200 km op een tank haalt...

Doet de mijne wel hoor wanneer ik enkel snelweg km's zou maken ;)

(benzine + lpg tank dan wel, helaas ;))
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Miel850

Citaat van: NinaPaul op 07-07-2012 10:44:16
Citaat van: Miel850 op 07-07-2012 10:40:29
Dat ie geen 1200 km op een tank haalt...

Doet de mijne wel hoor wanneer ik enkel snelweg km's zou maken ;)

(benzine + lpg tank dan wel, helaas ;))

Daarvoor heb ik nog die andere tank
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

)()()sT

Het zagende geluid van de handbak onder de V70.
Gelukkig heb ik nog een reserve bak 8)

rogerV701998