Dju, kan niet achterblijven met niet achterblijven

Gestart door Boskabouter, 26-08-2004 09:13:54

Vorige topic - Volgende topic

Boskabouter

Hoewel al een half jaar hier aan 't rondneuzen en bescheiden posten, begint met al het gevoorstel m'n geweten te knagen, dus hoppeta: Ik ben Paul, 4 jaar en doe Woody Woodpecker na..... (voor de minder belegenen onder ons: dit was 20 jaar geleden errug leuk op TV).

Afijn, sinds begin dit jaar ben ik eigenaar van een V70 TDI, met automaat, die ik vanochtend op 280K heb gezet. Een paar jaar geleden ben ik geïnfecteerd met virale Roffel virussen door een S60-D5 van de zaak, die helaas falliet ging (de zaak hoor) en dus exit S60 :'(  Goed, apparaat in kwestie is dus inmiddels door de bovengenoemde V vervangen, en ik ben helemaal blij met 't ding.
Zeker nu 'ie sinds vorige week de Rica-treatment gehad heeft en mij zowaar het idee geeft dat ik die D5's weer bij kan houden, helemaal goed!

Verdere roffel bijzonderheden? Neuh, gewoon de ultieme familie-traktor, gaat lekker hard en bijzonder goed rechtdoor. Oh ja, sinds kort liggen er Titans onder en ik overweeg om, met het oog de vermeende ontsteltenis in de lease Volvo community, ze donkerblauw of Subaru goud te spuiten ("Henk, kijk toch 'ns, die Volvo met die rare wielen daar toch, bah!"). ;D

Verdere nuttige trivialiteiten: vriendin-lief rijd tegenwoordig vrachtwagen in de vorm van een RangeRover wat ze blijkbaar wel een statement vindt. Feit is dat 't kreng met computerproblemen al weer een maand stil staat, maar moet gezegd, als je zo'n 5 cylinder diesel in je kont hebt zitten, voelt zo'n V8 verdómd goed aan.

Groetsels,
Paul