Ik ook maar eens dan

Gestart door Jochem, 01-10-2004 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jochem

Nu ik al een aantal berichtjes heb geplaatst op het forum, zal ik me ook maar even voorstellen.

Mijn naam is Jochem, 25 jaar en ik kom uit Rotterdam. Ben net arts geworden dus heb tijdens mijn co-schappen maar alvast de perfecte doktermobiel gekocht: een donkerblauwe Volvo 850 2.0 T5 Sedan, geïmporteerd uit Italië met 124000 km op de teller. Ik ga de foto's nog ff opsnorren, zal ze binnenkort proberen te plaatsen!

De dealer zei dat hij was gechipt tot 270pk, maar waarschijnlijk ligt het rond de 240. In ieder geval heb ik hem een keer tot 255 km/h gekregen, hoewel dat wel een tijdje duurde  ;) De snelweg werd opeens een bochtig bospaadje! Dat heb je ervan als je dat soort snelheden niet gewend bent  ;)
Had ik het maar in Duitsland moeten doen  ;D

Inmiddels staat de teller op 155k en ben ik nog steeds superblij met mijn bolide. Vanwege de letters JR op het nummerbord heb ik hem 'Junior' gedoopt (niet letterlijk natuurlijk, zonde van de lak  :P)

Binnenkort wil ik lid worden van de Volvo 850 Club, om meer 850 liefhebbers te ontmoeten! Kunnen we misschien een keer met zijn allen Zandvoort op?

groeten van Jochem
Na een V8 in de XC90 kan Volvo beter beginnen aan een V10; die 5 cylinder moet erin blijven!

Boeijke

 :) Zzandvoort. Tja, zou wa zijn.
In iede geval welkomen en veel plezier met "Junior"

Peth©oni

Welkom en vele goeie en veilige kilometers gewenst...

Jochen  ;D 8)

BobaFett

Welkom Jochem!!!

Goede keuze, om een roffel aan te schaffen...
Foto's zijn altijd leuk om te zien  ;)

Veel veilige kilometers toegewenst!

Amieke850

Jochem, gefeliciteerd met je artsenbul en natuurlijk je 850! Helemaal met je eens, een arts hoort wat mij betreft in een Volvo. Lees Arts&Auto er maar op na ;) , enne, mijn vriend [arts] rijdt Volvo  :D en o ja, mijn 850 is van een huisarts geweest  ;D...  
Veel geluk met Junior!
Groetjes, Annemieke & Rolf [GB-RL-92]