even voostellen...

Gestart door Awarnach, 26-08-2004 11:40:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Awarnach

Hallo allemaal.

Bij deze wil ik me even voorstellen: 'Awarnach', aka 'svketel'.
Sinds 30 december 2002 de trostse eigenaar van mijn eerste eigen auto: een witte Volvo S70 TDI van eind '98, destijds met net iets meer dan 221000 km op de teller. Nu staat er bijna 278000 km op de teller.

Hij bevalt me prima, maar de wens is eigenlijk een 850 Estate of V70 (classic)  :)
Ik vind die toch mooier dan die nieuwe(re) V70's... en trouwens die nieuwere modellen passen al helemaal niet binnen budget.

Indien interesse zal ik wel eens wat foto's plaatsen...
2.02m | witte S70, nog ff en dan.... S80

Reitse

Foto's altijd leuk!
En die ouwe 850 is eigenlijk nog mooier dan de "nieuwe" 850 ;D

En Awarnach, heeft dat nog een speciale betekenis?

Awarnach

Awarnach is m'n nickname op internet en betekent "reus" :D
Zie http://www.weddingvendors.com/baby-names/meaning/awarnach/

Ik ben 2.02 meter lang met nogal relatief lange benen. Deze grote volvo's zijn zowat de enige auto's waar ik redelijk achter het stuur kan zitten zonder dat mijn been/knie klem zit tussen deur en stuur; of dat ik mijn been in een vage bocht moet leggen om nog bij het gaspedaal te kunnen... daarnaast reed mijn vader al Volvo (2x 340,  2x 440) en een boel familie (o.a. 340, Amazone en 240 estate) :D
2.02m | witte S70, nog ff en dan.... S80

Reitse

Reus valt wel beetje mee toch? (2.00 meter ;))
Maar inderdaad valt er in de 850 voor lange mensen ook goed te zitten, maar die discussie hebben we al een keer gevoerd ;)

Awarnach

Bij deze wat laat en toch snel (niet echt op kwaliteit gelet) wat foto's van mijn 'roffel'...

01. Voorkant

02. Zijkant

03. En profil

04. Koplamp

05. Achterlicht

06. S70

07. Velg
2.02m | witte S70, nog ff en dan.... S80

whachamacollit

Zeer welkom Awarnach,ik vind je nick zeer geslaagd en je keuze van auto's is ook bovengemiddeld te noemen.Vriendelijke groeten Whachamacollit.

"Is het sap het knijpen waard"

The Saint

Mooie auto, mooie foto's!

Nu we weten wat Awarnach betekent, ben ik ook wel nieuwsgierig naar "svketel"...
No shirt no shoes, no pinball

Fearless850

Mooie roffel !!! Awarnach

welkom op het forum
I AM A VIKING !!!

Awarnach

s van sander
v van van
ketel van ketel

dus: sander van ketel ;-)

dank voor de complimenten voor de foto's...
2.02m | witte S70, nog ff en dan.... S80

BartT5R

Ik dacht dat je niet goed kon spellen of zo.

Dacht het volgende

sentrale
verwarmings
ketel

LOL


Welkom Sander
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.