zitbank kofferruimte verwijderen

Gestart door Arnie82, 08-07-2012 14:57:23

Vorige topic - Volgende topic

Arnie82

Is het makkelijk om een 2e zitrij in de kofferruimte weer te verwijderen? Ik zie her en der wel mooie Volvo's te koop staan die zo'n zitrij hebben. Aangezien ik die niet nodig ga hebben en wel LPG wil gaan inbouwen zal die bank er dan weer uit kunnen.

Komen er nog extra gaten zichtbaar in panelen als je deze bank eruit gehaald hebt?
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

henry classic v70

Je moet dan toch een andere bodemplaat hebben, als je de zijkanten dan ook meeneemt..
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Remko

Citaat van: henry classic v70 op 08-07-2012 14:59:47
Je moet dan toch een andere bodemplaat hebben, als je de zijkanten dan ook meeneemt..

Je kan ze toch zo losschroeven?

Ries van de Zilverschuit

Even bij de sloop een voorste en achterste bodemplaat halen. Die zijn makkelijk te verwisselen. De gordels zijn ook eenvoudig uit te bouwen. Even de kunststof bakken onder de zijramen lostrekken en dan kun je zo de gordelspanners demonteren.

Dan zie je nergens meer aan dat er een derde bank in heeft gezeten. Bij de dealer kun je nog twee plaatjes kopen om over de bovenste gordelgeleiderbevestigingspunten te zetten.

Ik zou het hele setje dan op Markplaats zetten, kan wel 250 tot 300 euro opleveren.

Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Ben

Of even kijken wie er zo'n bankje zoekt en ruilen.

)()()sT

Hij heeft toch al een V70 op LPi nu? Ik neem aan dat 't dus al gelukt is....? :D