Zoveelste topic over stoelen (850 t-5r stoelen in V70 classic)

Gestart door ZC3rr0r, 09-07-2012 09:05:06

Vorige topic - Volgende topic

ZC3rr0r

Beste medeforummers,

Ik heb zojuist een bod uitgebracht op een net uitziende set stoelen (voorstoelen + achterbank) van een medeforummer die zijn 850 t-5r estate gaat slopen, maar ik meen mij te herinneren dat er een paar haken en ogen waren met betrekking tot het monteren van 850 stoelen in een V70 van 1999/2000 (o.a. Mbt SIPS)

Heeft iemand hier een goed overzicht van en/of tips/ervaring hiermee?

Heb ergens niet zoveel zin om me in een Koos Kansloos project te storten met m'n dagelijkse vervoermiddel... ;-)

Sbv

Ja klopt, je zult er een sluitweerstand in moeten zetten zodat de auto denkt dat er nog stoelairbag's aan zitten, andere heb je steeds een SRS error

ZC3rr0r

Afgezien daarvan, waar moet ik nog meer rekening mee houden?
Ik meen me iets te herinneren over het feit dat de gordels van de voorstoelen in de 850 anders gemonteerd zijn?

(Enneh, zo'n weerstand, waar zijn die te koop? Kan een Volvo dealer me hiermee helpen?)

Sbv

Citaat van: ZC3rr0r op 09-07-2012 18:12:38
Afgezien daarvan, waar moet ik nog meer rekening mee houden?
Ik meen me iets te herinneren over het feit dat de gordels van de voorstoelen in de 850 anders gemonteerd zijn?

(Enneh, zo'n weerstand, waar zijn die te koop? Kan een Volvo dealer me hiermee helpen?)
Nee Volvo dealer zeker niet.
Ik denk dat Elianmars wel kan vertellen wat en hoe. Hij had destijds hetzelfde in zijn V70 gedaan.
De gordelhouders staat me ook nog wat van bij dat deze overgezet moeten worden

ZC3rr0r

PB is verstuurd, wachten we af :)
Ben ondertussen nog wat aan het zoeken met betrekking tot het aansluiten van electrisch bedienbare stoelen in een auto waar dit niet het geval is, tips zijn ook hierin welkom. ( :D )

NinaPaul

:angel: als je maar geen weerstand gaat meten aan de airbags :D

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz