laag stationair toerental (opgelost)

Gestart door Berserker, 10-07-2012 09:09:51

Vorige topic - Volgende topic

Berserker

Ik heb last van een laag stationair toerental wanneer ik ga stilstaan met  mijn auto.
Rond de 500 toeren en dan langzaam omhoog naar het normale toerental. Toen ik vanochtend terug schakelde naar de 2de versnelling sloeg de auto ook opeens af, starten geen probleem.
Ik had wel mijn accu vorige week los gehad en toen had ik ook dat lekke spruitstuk gedoe en toen had ik er ook al last van. Zaterdag ook mijn accu er even afgehad en nu nog steeds dit probleem. Er branden geen lampjes oid op mijn dashboard.
Verder rijd de auto als een speer en met koude start zit de auto wel gelijk op de juiste toeren.

Berserker

Allright!! :)
Bedankt voor de link, als ik zo dat topic las is het waarschijnlijk mijn stationairregelaar, die heb ik er af en in de remmen reiniger gedaan en gelijk naar mijn gasklep gekeken, daar zat op de grote slang naar het luchtfilter een kapje met slang met een soort filtertje/iets met gaatjes erin die heb ik gelijk schoongemaakt en in de grote slang zat ook aardig wat troep, ook schoongemaakt en mijn gasklep was alleen iets bruinig en gaat goed open en dicht.
We zullen zien morgen naar mijn werk hoe het dan gaat met het toerental.

Berserker

Auto loopt weer mooi stationair. Hielp dus om de stationair regelaar schoon te maken