850 loopt even op benzine en stopt dan weer

Gestart door jeroenvanderwijst, 10-07-2012 20:24:26

Vorige topic - Volgende topic

jeroenvanderwijst

Hoi Iedereen,

Daar ben ik weer met een ander probleem. Ik zal zo mijn andere topic even bijwerken met wat "mooie" foto's van bepaalde onderdelen.

paar maanden geleden de brandstofpomp vervangen. De oude maakte sluiting. Alleen bleek mijn brandstofdrukregelaar lek te zijn. Op een gegeven moment de zekering van de brandstofpomp eruit gehaald en zolang op LPG gereden. Nu ik oa de brandstofdrukregelaar vervangen heb en de zekering weer teruggeplaatst deed ie niets. Ik hoorde de brandstofpomp ook niet. dus weer een gehaald en vervangen. de oude was verbrand! Nu hoor ik m lopen. Als ik dan op LPG rij en schakel over op benzine doet ie het heel even en zakt dan weg. dan snel weer op LPG. Starten op benzine doet ie niet.
Nu heb ik net de druk op de injectorrail bekeken en er komt geen druppel benzine uit als ik het pennetje van het ventiel in druk. ook niet als ik op m op LPG laat lopen en dan naar benzine schakel.
Wel merkte ik net op toen ik de brandstofpomp even naar boven haalde dat er een vacuum was. onderkant vd pomp hing wel in de benzine.

Heeft iemand enig idee waar ik dit moet zoeken?

bvd!!!

Groeten, Jeroen

Hans Duiven

Als ik op de blauwe letters (link dus) klik krijg ik een ad te zien: Powered bij Text-Enhance

Iemand anders daar ook last van?

Trouwens, ik denk dat je brandstofpomp kapot is

rpakuypers

Citaat van: Hans Duiven op 10-07-2012 21:13:25
Als ik op de blauwe letters (link dus) klik krijg ik een ad te zien: Powered bij Text-Enhance

Neuh .............. zie geen blauwe letters ;)

Groet,
Roger

Jack v

Citaat van: Hans Duiven op 10-07-2012 21:13:25

heb je weer gesnoven Duif?

ik denk een relais 103 :eusa_think:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Ludo

Citaat van: jeroenvanderwijst op 10-07-2012 20:24:26
Wel merkte ik net op toen ik de brandstofpomp even naar boven haalde dat er een vacuum was. onderkant vd pomp hing wel in de benzine.

Onvoldoende benzine dus...

jeroenvanderwijst

Relais 103 denk ik niet omdat de pomp wel loopt en LPG ook via die relais loopt en het perfect doet.

Brandstof tekort weet ik. Kan het brandstoffilter onder de auto zo verstopt zitten in 1 keer en wat betekend het als er een vacuum in de tank ontstaat? dat is toch dat rechter slangetje op de pomp die zorgt dat het niet vacuum trekt?

Brandstofdrukmeter kan het niet zijn toch?

Tank was helemaal leeg toen ik de pomp vervangen had. Zekering van de pomp pas erin gedrukt op het moment dat ik er 20 liter benzine in had gegoten.

btw ik zie ook geen blauwe letters ergens. Ja, mijn ipadres enzo...

Hans Duiven

Even kort over de blauwe linkletters:

Ik heb de Facebook dislike button extensie verwijderd in mijn chrome browser en nu heb ik er geen last meer van.  :eusa_wall: