Roel de graaf met zijn zwarte 850

Gestart door roeldegraaf, 27-06-2012 16:28:16

Vorige topic - Volgende topic

roeldegraaf

hallo mensen,

ik ben nieuw hier en heb sinds 6-1-2012 onderstaande beauty in handen.
het gaat om n 855 uit 96 10 klepper  automaat
optisch moet er nog wat aan gebeuren  evenals de apk (1-7-2012)
met zijn km stand van 318314 doet ie t nog perect, hij is dan ook voor volvo begrippen nog niet eens ingereden.
hij heeft altijd op benzine gelopen dus de volgende 500000 zullen ook geen probleem worden.
ik hoop eea aan info te kunnen verzamelen over de toch wel lastige kwaaltjes van deze auto.
hieronder dan een aantal foto's
volvo 850 2.5 i aut. station
saab 9000 2.3 turbo stage3  crossauto
scania G420 dagelijkse werk

marc-850

Welkom Roel.

Welke kwaaltjes heb je het dan over? Oplossingen te over hier op het forum.

Pieter1976

Precies de mijne! Heb hem gisteravond opgehaald. Met iets meer kilometers.....500000 :). EN letterlijk als nieuw, ongekend. Interieur, exterieur....op een paar kleine krasjes na.....WOW!!

HEEL veel plezier ermee!

Miel850

Welkom hier.

Hier op het forum vallen nog wel een paar deurstrips te scoren.

Gr.
Miel
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

roeldegraaf

dank u dank u,

ik heb oa het bekende abs probleem, de airco moet eigenlijk nog afgeperst worden, idd de bumperstrips, ik heb ook nog een mistlamp (glas) rv nodig. verder doet de ruitensproeier op de achterruit het niet, evenals de binnenbekleding voor de achterklep die niet meer vast wil, en het bekende tandwieltje van de kmteller is gister gebroken was de conclusie van de volvo dealer. optisch moet er ook nog een aantal dingen gebeuren waaronder , achterbumper spuiten, spatbord rv moet iets uitgedeukt worden anders druk ik de deurstrips er weer af en ben nu bezig met klei omdat de lak een tik heeft gehad.

verder is het een puike wagen die mij nog nooit heeft laten staan.

gr roel
volvo 850 2.5 i aut. station
saab 9000 2.3 turbo stage3  crossauto
scania G420 dagelijkse werk