Waar rijd jij?

Gestart door T5Fred, 27-08-2004 09:19:58

Vorige topic - Volgende topic

T5Fred

Er is een onderwerp gestart over "wie ben jij?". Hierin word aangegeven waar we 850/V70 met forumstickers tegenkomen /tegengekomen zijn en gevraagd wie de berijders van deze auto's zijn.

Maar waar rijden de forumleden zelf nou dagelijks? Ik rijd bijvoorbeeld iedere dag met mijn donkerblauwe V70 (met sticker) over de N207 van Hillegom naar Alphen aan den Rijn (en terug), verder rijdt ik in het weekend veel in de Bollenstreek, waar hangt jullie auto dagelijks uit?

Peth©oni

De mijne weekelijks tussen Hoofddorp en Amstelveen. Dan met name de A4. Andere dagen vaak in Haarlem, Santpoort, Zandvoort..... Maar heb geen forum sticker maar wel de orginele T5R blokjes op beide zijruiten, voor zowel de groene T5R als de gele.....

thuur

Je zult mij voornamelijk A2 zien rijden, en zolang ik nog bij deze werkgever zit zal ik niet snel meer dan een straal van 100 km van Maastricht af rijden (dus B, D, LUX)

Gr 8)

ed

Ik rijd ook dagelijks over de N207, en wel van Nieuw-Vennep naar de snelweg. Moet je dan toch wel eens tegenkomen Fred!

Overigens heet mijn poes ook Fred.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

mehn

Voor de 'ouderen' onder ons: de Oostelijke Mijnstreek.
Voor de jongeren: Oostelijk Zuid Limburg  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Bart GLT

Ik rijd dagelijks tussen Utrecht en Woerden (A12). Niet zo ver, maar de weg is wel lekker breed...
Volvo forever!

denkweb

Arnhem-Winterswijk v.v.

Arnhem Centrum, N325, A12, A18, N18, N318, N319, Winterswijk-Dorp.

En vaak te vinden in de buurt van gele takelwagentjes.

Bas850

Ik rijd dagelijks tussen Lelystad en Naarden over de A6 en A27. Helaas in mijn Peugeot 106. Mijn vrouw rijd met de 850 (deze discussie is al eens eerder aan bod geweest en ik weet ben niet de enige) ;) in Lelystad en waar ze heen wil. Als ze aan het werk is staat hij gewoon voor de deur.

En in het weekend mag ik rijden waar ik heen wil ;D

Groet Bas
"to finish first, you first have to finish"

)()()sT

Citaat van: mehn op 27-08-2004 10:26:51

He he he, hier nog zo-een; Heerlen en omstreken.. (Als er een ouweheer in zit is het pa  ;D ;D). Verder wekelijks op de A2 richting Eindhoven

Trouwens.... nog geen enkele forumsticker gezien hier, dus Mehn: volgens mij moeten we een gebied af gaan bakenen waar we wel eens rijden, misschien komen we elkaar dan tegen  ;)

thuur

Citaat van: Joost... op 27-08-2004 10:59:43
Citaat van: mehn op 27-08-2004 10:26:51

He he he, hier nog zo-een; Heerlen en omstreken.. (Als er een ouweheer in zit is het pa  ;D ;D). Verder wekelijks op de A2 richting Eindhoven

Trouwens.... nog geen enkele forumsticker gezien hier, dus Mehn: volgens mij moeten we een gebied af gaan bakenen waar we wel eens rijden, misschien komen we elkaar dan tegen  ;)

Hoe is het mogelijk.. Je zou denken dat ik jullie dan ook regelmatig zie want daar ben ik ook vaak te vinden. Ik heb wel Mathh een keer gezien in z'n 2 (!!) bolides, maar dat is weer een andere draad.

Gr 8)

Zippo

martin850

Vooral rondom ruurlo. Soms iets verder... En het forumsticker is besteld..

HaRdCoRe-WeZ

Tussen Hellevoetsluis en Rozenburg via de N57. Daarnaast ben ik nog wel eens te vinden op de eilanden en rondom R'dam.

Amieke850

A12 Zoetermeer - Den Haag
A12 Den Haag - Zoetermeer
Verder overal en nergens.
Zonder sticker(s).

V70 grijs

meestal rondom Hengelo - Enschede en met "regelmaat" naar Haarlem-Amsterdam (ach de A1, lekker lang en recht, cruise control, touwtje aan het stuur en slapen :)) Forum sticker besteld.
volvo is for live