Waar rijd jij?

Gestart door T5Fred, 27-08-2004 09:19:58

Vorige topic - Volgende topic

VolvoLeo

Nou, dat was ik dus in Hoorn. Ik zal de volgende keer naar je zwaaien! Het is dus een dark olive pearl V70. Lastig he, zonder typeplaatje achterop. Groetjes, Leo

Amieke850

Citaat van: FrankT5 op 23-09-2004 10:15:32
Citaat van: Amieke850
- 5 dagen p.w. Den Haag-centrum: veel 850's/V70's zonder stickers ...  :(

5 dagen per week Den Haag Zoetermeer-v.v. pas 1 keer een sticker gezien op 850 estate bij de Rode Olifant. Ik woon op loopafstand van centrum Den Haag, nimmer een forumsticker mogen waarnemen (behalve mijn eigen sticker dan).

Mmmmm... Lange Voorhout / Smitswater/ Kanonstraat/ Koninginnegracht: ik rijd daar [met sticker!] 's morgens eindeloos rondjes  >:( ,  zoek-zoek-zoek....  

mehn

Citaat van: Amieke850 op 23-09-2004 18:57:16
Mmmmm... Lange Voorhout / Smitswater/ Kanonstraat/ Koninginnegracht: ik rijd daar [met sticker!] 's morgens eindeloos rondjes  >:( ,  zoek-zoek-zoek....  

Ik bevind me af en toe wel eens op de Valkenboslaan, daar woont m'n sussie  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Reitse

Ik heb een voorgevoel... 16 oktober... in Waddinxveen... ;D

Erik_M.

Wie o wie stond er met z'n V70R AWD, LBP, geparkeerd aan de Lange Kleiweg in Rijswijk, bij de nieuwbouw van de bibliotheek ? Vandaag zo rond 15.30 u. - 16.00 u.  

Groet
eRik

Raf

ik ben zaterdag nog eens een concertje gaan doen. het was super!
Slayer en Slipknot voor de kenners :)

de laatste groep wou ik niet zien dus ik vertrek al nadat zij twee liedjes hadden gespeeld.

wat zie ik daar vlakbij de Brabanthal in Leuven rijden? een V70R classic! mooi, en met een Nederlandse plaat! ;) dus wie o wie ben ik tegen gekomen?
spijtig genoeg heb ik het kenteken niet goed kunnen lezen dus daar kunnen we niet mee aan de slag :(

iemand?

Raf
De gustibus non disputandum est!

hannie

Dagelijks van Winterswijk naar Varsseveld met blauwe 850 T5

Gmid

Van t weekend rij ik rustig langs de caravan optocht de A12 uit, duitsland in. Rustig richting het duitse plaatsje Marl. Toerende 850's voor caravans zwaai ik graag even naar.  ;D
Volvo C30 '12

Joachim1

Op de buitenwegen hier en soms ff de duitse baan  :evil: maar
woon werk rijd ik altijd op de Deurningenstraat/ vliegveldstraat/Horstelindelaan/bosweg/UT/arke stadion te Enschede  ;D
Volgende week nog ff richting Friesland en mischien richting het zuiden des lands  8)

Sbv

Momenteel erg weinig, Barendrecht - Gouda dagelijk, vaak via Rhoon om vriendin op haar werk te brengen. Weekenden kan van alles zijn

lipton

Ik rijd dagelijks in aalst, voor werk in Gent en dat zal het zijn.

WYD

Doordeweeks in Veenendaal, in het weekend in Almere.
Vrijdagavond en zondagavond daar ergens tussen in.  ;D
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Gmid

Citaat van: WYD op 26-07-2007 22:44:54
Doordeweeks in Veenendaal, in het weekend in Almere.
Vrijdagavond en zondagavond daar ergens tussen in.  ;D

Volgens mij heb ik je al meerdere keren gespot in Veenendaal. Zou dat kunnen? Poosje geleden op de grote beer geloof ik..

Kom een keer een bakkie doen zou ik zeggen.
Volvo C30 '12

Antonie

Mijn vrouw rijdt rond in Enschede. Ik zelf vaar nu in de Baltic en zijn net Gotland voorbij  ;D

WYD

Dat zou best kunnen, zoveel rijden er hier niet rond besides de rode 850R.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?