Aangenaam, chevy stelt zich voor

Gestart door chevy, 14-07-2012 13:32:03

Vorige topic - Volgende topic

chevy

Hallo allemaal, mijn naam is Jan 51 jaar, en kom uit omgeving Katwijk aan Zee.
Getrouwd en heb 2 schatten van kinderen waarvan de oudste ( 22 ) gelukkig  :eusa_whistle: samenwonend is.
Na 2 chevrolets ( een Van en een pickup )te hebben gehad ben ik sinds gisteren eigenaar van V70 T5 uit 1999.
De Volvo is in 2006 geimporteerd uit Belgie en sinds die tijd in het bezit geweest van 1 eigenaresse.
Die gelukkig ook de auto door een en hetzelfde garagebedrijf  in onderhoud heeft gegeven.
Met het onderhoudsboekje erbij en altijd de beurten op tijd gehad heeft.
Heeft 202.000 km op de teller staan en de auto ziet er gewoon op een paar gebruikerssporen na keurig uit.
Ik heb meer ervaring met 8 cilinders maar vond na een lange proefrit de auto meer dan lekker lopen.
Voor ik de auto kocht heb ik op een paar zwakkere punten ( volgens het Volvo forum ) gelet zoals airco, cruisecontrol,
kilometerteller en nog een paar kleine dingetjes.
Voor zover ik alles kan nagaan functioneert alles op de achterruitenwisser na.
Volgens mijn vrouw zijn een paar slechte eigenschappen van mij onder andere dat ik bezwijk voor : snelheid, kracht,
V8, comfort en uiterlijk vertoon ( schoonheid ).
Op de V8 na zijn deze punten van toepassing op deze V70.
Ondanks dat ik de Volvo volgende week pas krijg geniet ik nu al van de  voorpret op sites met accessoires, tuning , spoilers , chips enz.
Ga graag meetings af indien ze niet op zondag zijn (ivm. mijn werk).
Graag lees ik jullie reakties en misschien tot ziens op een meeting of iets dergelijks. :) :) :)

Groetjes,

Jan

het kan altijd beter !!!!!!!

hendrik75

Welkom Jan!

Leuk, weer een redelijk in de buurt!

Groet,

Hendrik

heutink

:D
Hallo Jan, ook welkom vanuit Enschede........om toegelaten te worden tot de 50+club hier op het forum , moet je wel binnen 1 maand fotos plaatsen. ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

chevy

Foto's worden meteen geplaatst als de sleutels mij volgende week overhandigd worden en de V70 gewassen en gepoetst is. ( heeft 4 maanden buiten en stilgestaan ).Ondanks 4 maanden stilstaan( met behulp van extra stroom )  sloeg de motor meteen aan zonder een spoortje ( blauwe ) rook en liep de motor meteen als een zonnetje. ( of sla ik nu een beetje door in mijn enthousiasme )

heutink

:D
nou Jan, ik heb 5 jaar geleden mijn 6-cyl.-lease BMW omgeruild voor de , toen 11 jaar oude T5, en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad :eusa_dance:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

solidnmgn

Welkom op het forum en veel plezier met de Roffel.

Groet Jacco uit Nijmegen/Deest
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

Henk855

Ha die Jan, uit het garnalen dorp Kattuk en veel plezier met je roffel ;)
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

UserID6342

Welkom hier op het forum en veel plezier met de Roffel, maar dat gaat wel lukken ;D

henry classic v70

Hey een Katukker, geboren en getogen?
Veel collega's waar ik mee gevaren heb (visserij, hektrawlers) komen daar vandaan, waarschijnlijk ken je er wel een paar van ;)
Welkom en veel plezier met je Roffel en je kunt er vanalles aan doen om 'm helemaal naar je zin te maken..
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

chevy

Nee, ik ben geen geboren en getogen katteker alhoewel ik heel veel katwijkers ken.
Ik ben een 100% Rijnsburger maar omdat het nu officieel bij Katwijk hoort en veel mensen niet weten waar Rijnsburg ligt heb ik dus .................................Katwijk.

chevy

Dat noem ik nou eens een warm welkom  :eusa_whistle:

Bedankt voor vele reakties  :eusa_think: :eusa_think:

Benny03

Welkom Jan,

Miscchien zie ik je nog eens rijden, ik werk zelf in katwijk bij 'De Beslagkom' dat is van mijn ouders je kent het wel waarschijnlijk dat Pannenkoekenrestaurant.
Overigens veel plezier met de Volvo! Ik ben benieuwd naar de fotos.

Groeten,
Benny

Snellebaksteen

Welkom!
Aangezien er veel familie van mij uit Katwijk komt ken ik het ook wel aardig.
Mijn oma woont in Savoy.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

LvD

Welkom Jan!

Wat duurt wachten lang hè? In de tussentijd kun je je hier alvast inlezen op wat je (zeer waarschijnlijk) te doen staat met je ruitenwisser.

Ben benieuwd naar de foto's!

Groet, Jurjen

chevy

Ik zou willen dat ik de kennis en het GEDULD heb om zoiets de (de)monteren.
Deze op het oog kleine en eenvoudige reparatie's lopen bij mij altijd uit op een deceptie,
omdat er iets gebeurd (of niet) wat bij een ander nooit en te nimmer voorkomt.
Kortom, ik ken mijn beperkingen en hoe enthousiast ik ook begin, zonder professionele hulp
wordt het 10x nix.
Vanmiddag weer zo'n voorbeeld. Ff naar de Gamma geweest om 2 van die zwaarmetalen opbergrekken te kopen
die zonder schroeven zoooooo in elkaar gezet worden.
Na veel zweet gevloek en ruzie met mijn vrouw staat er anderhalf !!!!!! rek in elkaar.
Want voor een ander een fluitje van een cent is lukt bij mij voor geen meter.
Ik heb nu gezworen om helemaal NIETS meer als bouwpakket te kopen.
Ook al is het nog zo makkelijk.