anton stelt zich voor.

Gestart door anton kuhn, 16-07-2012 20:20:24

Vorige topic - Volgende topic

anton kuhn

hallo ik ben anton en om uit rolde(drenthe)

ik heb sinds een dik half jaar een volvo c70 T5 in mijn bezit na een opel calibra en een peugeot 106 rallye werd het tijd voor een echte auto :)

deze c70 was al professioneel getuned ik geloof bij fasttechtuning maar met onderdelen van europeantuning.
hij zou 288 pk moeten hebben maar ik kwam er na een poosje achter dat er iets niet helmaal klopte met het vermogen.
af en toe had hij vol vermogen en meestal niet. hele tijd niks aan gedaan, weinig tijd. wel een keer laten uitlezen bij de dealer maar konden niks vinden. maar denk dat ik nu het probleem heb gevonden. waarschijnlijk de boostcontroller. heb net even een besteld van ipd. dus we gaan zien of dat het is.

ik heb de auto vrij goedkoop kunnen kopen omdat hij overal dik bekrast is met een sleutel ofzo. behalve de bumpers is alles bekrast, motorisch verder 100% en over laten spuiten kan altijd nog dacht ik ;)

groet
anton.

rifwachter

Hallo Anton,

Welkom op het forum.

Veel plezier gewenst met je C70.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Julian

Welkom Anton,

Mooie C70 hoor! Zonde dat hij bekrast was, valt het niet meer strak te poetsen/polijsten met een goede machine?
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

anton kuhn

bedankt! nee het is echt met een sleutel oid er in gekrast ben al bij een schadebedrijf geweest en poetsbedrijf maar het kan er niet meer uit. alleen overspuiten, kan ik wel een mooi kleurtje uitzoeken!

grijzev70tdi

Zo op de foto ziet ie er nog niet zo slecht uit. Alleen de koplampen en de grill is niet mijn smaak

Grolsch, het klinkt al lekkerder

fearless

anton kuhn

He gaaf! Ken je de vorige eigenaar ook? volgens de bonnen die ik erbij heb heet ie roy verburch ofzo? Ben wel benieuwd wat er allemaal mee uitgespookt is:p
en wat er precies allemaal aan gebeurt is.

Wel grappig om hem zo op fotos te zien.

Piere

Citaat van: anton kuhn op 16-07-2012 23:45:05
He gaaf! Ken je de vorige eigenaar ook? volgens de bonnen die ik erbij heb heet ie roy verburch ofzo? Ben wel benieuwd wat er allemaal mee uitgespookt is:p
en wat er precies allemaal aan gebeurt is.

Wel grappig om hem zo op fotos te zien.

Verburgh zat/zit hier op het forum ja, valt wel een en ander over te lezen als je wat zoekt ;)

Welkom!
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

anton kuhn

Oké ik zal is op zoek gaan.
Bedankt.

henry classic v70

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marty__Mouse

Strakke bak hoor!! Jammer van de krassen maar inderdaad een goed excuus om eens een ander kleurtje te proberen ;D

Welkom trouwens.. ;)
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

anton kuhn

Dan heb ik inderdaad nog heel wat te lezen!

Bedankt.

Wout309t

Deze auto had toch 450pk?  :eusa_liar:
2011 V70 2.0T R-Design MT

anton kuhn

Dan wil ik wel is weten waar de rest is gebleven...

mehn

Citaat van: anton kuhn op 17-07-2012 15:04:27
Dan wil ik wel is weten waar de rest is gebleven...

Er zal wel net als bij mij een 2e ECU achterin liggen. Ik heb ook 506pk ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: