Koelvloeistof temperatuur sensor

Gestart door zeepoog, 18-07-2012 13:54:39

Vorige topic - Volgende topic

zeepoog

Breek me de bek niet open... Het ellendige is dat je je scheelzoekt, verschillende mensen laat meedenken / kijken, 100 opties, 100 euro per optie... Een koppeling vervangen is een heidenskarwei en kostbaar, maar je weet wel waar je aan toe bent :-) Probleem wat ik had met de nokkenassensor is dat die niet in relatie met mijn problemen werd gebracht. Nergens. Dus ik was sceptisch... Maargoed, je bent wel extra blij als alles eindelijk achter de rug is...

zeepoog

Te vroeg gejuicht! Daarnet deed ie 't weer raar. Jammer. Verder zoeken...

Lampje

Nou breek me de bek niet open.

Het lijkt wel of de Roffel blij is met elk nieuw onderdeel dat je 'm aanbiedt...

...voor één dag ;D

Hoe het komt weet ik niet maar ik heb mijn storinkje echt iedere dag, behalve als ik die dag een nieuw onderdeel gemonteerd heb dan is hij precies daarna 24u storingsvrij :eusa_wall:

Maar goed, de Roffel staat ergens op de luchthaven in Brussel geparkeerd, 10.000 km verderop, dus heb nu even nergens last van ;D

zeepoog

Bij het vervangen van mijn koppeling zijn we vandaag tegen een HELL OF A lek in 'n vacuumslang gelopen. Snel fixen en kijken hoe het met mijn struggelende auto afloopt...

Lampje

zeepoog

Nogaltijd geen gestotter gehad. Ik denk echt dat het vacuümlek was!

Lampje

Ik heb nu alles vervangen op het vlak van ontsteking. Nog steeds gestotter. Op naar het lek!

Dat wordt een hele zoektocht want al mijn kleine slangen zijn vervangen door zwart siliconen.

Waarschijnlijk een knietje?