Plots naar links trekken in file !

Gestart door Volvo S70, 22-07-2012 14:49:55

Vorige topic - Volgende topic

Volvo S70

Laatst trok mijn S70 tijdens het remmen plotseling naar rechts. ik voelde vooraf de stuur al vreemd trillen tijdens het rijden in de file. elke keer als ik remde trok de stuur naar links waardoor ik bijna de vangrail raakte  ???

dit deed hij gedurende een kwartier waarna ik de afslag nam om te kijken wat het probleem was. uiteraard niets te zien. ik reed weer verder en na die tijd doet hij dit niet meer en rijdt hij goed., maar ben bang dat hij dit op de snelweg nogmaals gaat doen.

De remmen waren al compleet vervangen en ik heb de aandrijfassen ook al gecontroleerd (stuur helemaal rechts-links en dan bocht nemen) en hij tikt niet ofzo, dus die is wel goed denk ik dan. wat kan dit zijn  :eusa_think:

Volvo S70

een maand op vakantie geweest, rond 8000 km gereden en hij heeft dit gelukkig nooit meer gedaan !

snix

Draag armen controleren
Hangende remklauw (vervangen met gereviseerd materiaal??) maak hier ff geen discussie van...
banden niet goed op spanning.

Voor de rest is het wel de bedoeling dat je het stuur vasthoud tijdens het remmen ;)

speedyT5

zijn de remslangen toen ook vervangen?
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

Volvo S70

sinds een tijdje doet hij dit niet meer. dus hij trekt en trilt niet meer. hij heeft dit een poosje gedaan en dat was dus na een lange rit, maar hij heeft er de laatste tijden geen last meer van. Dus hij rijdt dan ook normaal nu  ;)