Forumtransport Ulkeman (Dalfsen) naar Thuur (Maastricht)

Gestart door Vulk, 23-07-2012 18:54:28

Vorige topic - Volgende topic

Azirafl

Ik ben zaterdag in Zwolle, ik kan het 's avonds meenemen en ergens afdroppen op de lijn zwolle-purmerend (bijvoorbeeld oldebroek??)

forumuser

Thomas,

Wil je mij uiterlijk morgenavond laten weten of je mijn transport-hulp wilt gebruiken. (Kunnen Azirafl,  Liebers en ik verder)
Zaterdagavond ben ik zeker op de camping tussen Oldebroek en 't-Harde en ben uiterlijk zondagmiddag/avond in Sliedrecht.
Merci alvast.
vr. grt.
Peter - tel. 06 24211180

liebers

Idem. Indien de  as naar Sliedrecht komt ben ik via marc@liebers.nl / 06 2248.7788 bereikbaar zodat er zondag niemand voor een gesloten deur staat / tijd af te spreken.
Grtz
Marc
V70R   AWD LBP 1999
V60D6 Black 2014
Alfa Romeo Spider IV rood 1992

Vulk

Citaat van: forumuser op 25-07-2012 12:22:31
Thomas,

Wil je mij uiterlijk morgenavond laten weten of je mijn transport-hulp wilt gebruiken. (Kunnen Azirafl,  Liebers en ik verder)
Zaterdagavond ben ik zeker op de camping tussen Oldebroek en 't-Harde en ben uiterlijk zondagmiddag/avond in Sliedrecht.
Merci alvast.
vr. grt.
Peter - tel. 06 24211180

Ik wil er zeker gebruik van maken, maar het wordt me even ingewikkeld. ;D

forumuser

Citaat van: Vulk op 25-07-2012 19:09:46
Citaat van: forumuser op 25-07-2012 12:22:31
Thomas,

Merci alvast.
vr. grt.
Peter - tel. 06 24211180

Ik wil er zeker gebruik van maken, maar het wordt me even ingewikkeld. ;D

Waarom ingewikkeld, ? als de as afgehaald kan worden bij Stefan zaterdag(avond) ben je er toch.. dan regel je dit met Stefan en Azirafl  en  heb ik alleen nog maar het tel.nr van Azirafl nodig om met hem een tijdstip op zaterdag te plannen.
Ik verneem verder wel. een sms bericht naar mn mobile kan ook.
groet,
Peter.

Vulk

ulkeman

transportje word nog ff uitgesteld.

heb pas vanaf volgende week de as klaar liggen.

vanaf dan ff de boel goed in werking zetten.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

liebers

Das jammer dan  :eusa_wall:
Logistiek technisch was de puzzel compleet......

Succes met de volgende ronde. Ik kan je dan helaas niet helpen, zit dan in Bella Italia  :eusa_dance:

Groet,
Marc
V70R   AWD LBP 1999
V60D6 Black 2014
Alfa Romeo Spider IV rood 1992

JeffreyC

mijn aanbod blijft staan mits de as binnenkort in de buurt van Apeldoorn is.
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

ulkeman

Citaat van: V70 2.5T op 26-07-2012 23:00:05
mijn aanbod blijft staan mits de as binnenkort in de buurt van Apeldoorn is.

dat moet vast lukken:)

afdeling dalfsen

JeffreyC

Moet er nog wat geregeld worden voor de as?
Bij mij staat nog altijd in de planning om naar arjen850 te gaan om onderdelen op te halen. Alleen is de datum nog niet helemaal duidelijk ( ligt eraan hoe druk het op het werk is ) of het word deze week s'avonds of zaterdag de 25e.

Gr Jeffrey
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,

Vulk

JeffreyC

Komende woensdag avond ben ik in Apeldoorn, als de as dan daar is kan ik die meenemen.
300 PK 390 NM CY T-5R MT

Vulk

Ik heb Ulkeman nog even een pb gestuurd. Vermoedelijk is hij het uit het oog verloren.

ulkeman

Citaat van: Vulk op 13-08-2012 19:52:15
Ik heb Ulkeman nog even een pb gestuurd. Vermoedelijk is hij het uit het oog verloren.

druk druk druk geweest.

de as is vanaf donderdag beschikbaar.

afdeling dalfsen