Even voorstellen... GhJ

Gestart door GhJ, 24-07-2012 11:13:32

Vorige topic - Volgende topic

GhJ

Beste forum leden,

Leuk forum! Al bekend via de broer van mijn vriendin die al heel veel topics rondom zijn Red Big One geschreven heeft. Ben in het dagelijks leven docent geschiedenis. Misschien daarom mijn link met Volvo. Volvo komt natuurlijk van volvere, wat zoiets als rollende betekend. En ja, in de geschiedenis zijn er nogal wat rollingen geweest, ook wel revoluties genoemd.
Heb een Volvo 850 GLT U9 in bordeauxrood in mijn bezit gehad tot januari 2012. Vanaf mei 2011 rijd ik met veel plezier in een Volvo S70 2.5 10V op LPG-G3 in dark grey. Aan een Volvo sleutelen is een hobby, naast natuurlijk de ideale combinatie van geschiedenisdocent, een Volvo en een Mood sigaar.

De afkorting GhJ is mijn docentcode - staat voor Grisnich Jan. Dus gewoon Jan. Binnenkort zal ik wat dingen plaatsen op dit forum die er aan de S70 zijn verspijkerd.

Hartelijke groet,
Jan Grisnich

Boeijke

Welkom Jan

En als je je goed ingelezen hebt (wat ik van een docent wel verwacht  :P ) begrijp je natuurlijk wel dat foto's zowat "verplicht" zijn.

Willem

Shockwave

Galactica

FGG

Welkom op 't Forum, Jan.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Marty__Mouse

Hallo Jan,

Welkom op dit gezellige forum.. En net als alle anderen wacht ik met spanning op je foto's ;D
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

michiel

Welkom. Ga even bij je collega klassieke talen langs en hij zal voor jou bevestigen dat Volvere oid inderdaad rollen betekent, sterker nog: Volvo betekent 'ik rol'.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken