Ook even voorstellen

Gestart door CAWinkel, 29-07-2012 16:45:47

Vorige topic - Volgende topic

CAWinkel

Beste mede forum dames en heren (zullen vast wel dames bij zitten dacht ik zo).

Na al een tijdje lid te zijn van dit forum besluit ik dan eindelijk om mijzelf voor te stellen.

Mijn naam is Chris Winkel en ben 28 jaar, ik ben alweer een paar jaar een trotse eigenaar van een Volvo 850 2.0i. (bouwjaar 1995)
Op autogebied best een leek helaas, want vind de Volvo een heerlijk merk desondank het wel een soort van kat in de zak aankoop was.
Heb hem van een handelaartje dus begrijpelijk :'(.

Heb d'r al flink veel geld in moeten steken meer dan de aankoopprijs van €1850,-. Hoop dat ik hier veel kan leren over de roffel :D (duh :eusa_whistle:).

Ow en foto's komen nog :D (nog een snel vraagje tussendoor, wat wordt er nou bedoeld met dat het aantal cc's anders is dan in Italië, want hij zou daarop aangepast zijn of zoiets).

Tot snel!

Tjalling

in Italië betaal je wegenbelasting naar motervermogen daarom zijn er lichtere motoren in italiaanse 850's geleverd
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed

CAWinkel

Bedankt voor de snelle reactie!

Ik meende daar al iets over gehoord te hebben maar snapte het nooit helemaal.

Tjalling

had al eens aan mijn Italiaanse collega gevraagd,

zijn exacte uitleg ik citeer: In Italia jij betalen die belasting voor die P.K.'s niet voor die gewichte.  ;D

henry classic v70

Is het de wagen geïmporteerd uit Italië?
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

CAWinkel

Dat weet ik niet heb hem van een handelaar gekocht en zei tegen mij dat het een goed wagen was (wat achteraf gezien helemaal niet waar was( lees doorgeknipte kabels en nog een aantal andere gebreken))

Sbv

Citaat van: CAWinkel op 29-07-2012 17:01:49
Dat weet ik niet heb hem van een handelaar gekocht en zei tegen mij dat het een goed wagen was (wat achteraf gezien helemaal niet waar was( lees doorgeknipte kabels en nog een aantal andere gebreken))
Sorry, maar je weet toch wel een beetje wat je koopt. Op basis van kenteken weet je al snel of het import is. Mogelijk dat er nog iets aan papieren bij de auto zit, dan kan je daar ook wat wel aan herleiden

CAWinkel

Hoi Svb het is mijn eerste auto dus was allang blij dat ik een auto kon kopen :). En nee ik weet niet wat ik had gekocht omdat ik er geen verstand van heb daarom zit ik bij dit forum

Tjalling

pb je kenteken maar even dan trekken we dat zo na  ;D

CAWinkel

Tjalling

CAWinkel

ok bedankt, wat kun je er allemaal uit opmaken (graag in een PBtje)

henry classic v70

CAWinkel

De KMstand is 286833. Maar omdat hij van handelaartje kom zal d'r vast wel aan gesleuteld zijn

henry classic v70

Bij de dealer kunnen ze de orginele kmstand uitlezen (als de org. ecu er nog inzit natuurlijk)