850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Citaat van: henry classic v70 op 09-05-2016 20:23:18
Grappig trouwens dat het kenteken in de advertentie staat vermeld terwijl deze op de foto's onherkenbaar zijn gemaakt...  :eusa_eh:

Mischien de foto's ooit gebruikt op een 850 forum. Vandaar dan de afgeplakte kentekens  :eusa_shifty:  ;D

Spin!

En niemand die een opmerking maakt over die XC90 banden?

www.vm-parts.nl

NinaPaul

Grappig trouwens dat het kenteken in de advertentie staat vermeld terwijl deze op de foto's onherkenbaar zijn gemaakt...  :eusa_eh:

Wat is daar grappig aan?

Foto's blijven vaak op het internet zweven, advertentie niet. Privacy voor de volgende eigenaar en de daaropvolgende..... en alle andere gerelateerde zaken zoals, staat van de auto, etc.

Voorbeeld een 600 SEL uit '91

Blauw uit japan, zeer veel krassen op de lak en lichte schades, olie lekkage. Auto voor bodemprijs aangeboden. Nieuwe eigenaar laat hem opnieuw spuiten in de originele kleur en olie lekkage is verholpen is trots en zet hem neer op een meeting. Fanaten en "liefhebbers" bestempelen het gelijk als "knakenbak" want ze hebben de oude verkoop advertentie ooit gezien..... En dat is een praktijkvoorbeeld! Mensen zijn soms gewoon slecht.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Boeijke

Dat zijn dan geen fanaten en liefhebbers. Die zie dan wel dat die merc veel tlc gekregen heeft en dus geen knakenbak meer is.

UserID6342

Citaat van: Boeijke op 09-05-2016 21:14:12
Dat zijn dan geen fanaten en liefhebbers. Die zie dan wel dat die merc veel tlc gekregen heeft en dus geen knakenbak meer is.
Dikke eensch !

maartendeb

Volgens mij is die V70R van forummer Eric Kubbe. Dat was een hele mooie bak kan ik me herinneren :)

NinaPaul

Citaat van: Dirk342 op 09-05-2016 21:32:46
Dikke eensch !

Net zoals hier mensen met autostyle lampen en andere niet originele spullen altijd vol liefde worden behandeld......

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Boeijke

Citaat van: NinaPaul op 09-05-2016 23:09:04

Citaat van: Dirk342 op 09-05-2016 21:32:46
Dikke eensch !

Net zoals hier mensen met autostyle lampen en andere niet originele spullen altijd vol liefde worden behandeld......

We hadden het hier over een overgespoten auto en een verholpen olie lekkage.
Niet over tuning (styling)

NinaPaul

Ook dat is "veel tlc gekregen heeft" het is allemaal niet "origineel".
-Gottfried Leibniz

twotone

Citaat van: NinaPaul op 10-05-2016 10:39:43
Ook dat is "veel tlc gekregen heeft" het is allemaal niet "origineel".

Zo'n wagen wordt hier dan ook niet als knakenbak bestempeld.. ;)

Vanaf nu maar weer on-topic?
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

henry classic v70

Citaat van: NinaPaul op 09-05-2016 21:10:16
Grappig trouwens dat het kenteken in de advertentie staat vermeld terwijl deze op de foto's onherkenbaar zijn gemaakt...  :eusa_eh:

Wat is daar grappig aan?

Dat jij dit niet grappig vindt is wel duidelijk, maar jij vindt wel meer niet grappig of hebt wel vaker aanmerkingen op berichten van anderen waar je reacties niet worden gewaardeerd...
Deze dus ook niet, liever niet meer reageren als je niets beters weet te schrijven dan betweterig gedoe  :eusa_wall:

ik vind het wel grappig!
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

NinaPaul

Citaat van: henry classic v70 op 10-05-2016 13:49:29
Citaat van: NinaPaul op 09-05-2016 21:10:16
Grappig trouwens dat het kenteken in de advertentie staat vermeld terwijl deze op de foto's onherkenbaar zijn gemaakt...  :eusa_eh:

Wat is daar grappig aan?

Dat jij dit niet grappig vindt is wel duidelijk, maar jij vindt wel meer niet grappig of hebt wel vaker aanmerkingen op berichten van anderen waar je reacties niet worden gewaardeerd...
Deze dus ook niet, liever niet meer reageren als je niets beters weet te schrijven dan betweterig gedoe  :eusa_wall:

ik vind het wel grappig!

Ik vroeg me dus gewoon af, waarom je iets grappig vind, om mijn humhorizon te verruimen?!
Dus jij weet zelf niet waarom (of je kan het niet uitleggen) je het grappig vindt, dat is jouw goed recht hoor.

Voor elke persoon die het niet waardeert is er vast één of meer die dat wel doet!

En betweterig? Ik kan nog aardig wat leren van jouw post, dewelke betweterige en belerend is, een echte reprimande.
Gelukkig geldt daar de bovenstaande stelling ook voor!

-Gottfried Leibniz

V70R^2

Comet velgen, staan niet op MP en al een maandje op volvoforum, misschien een leuke deal uit te halen:

400 euro vraagprijs.

http://www.volvov70forum.com/topic.php?t=14287

Hengeveld

Citaat van: V70R^2 op 10-05-2016 14:29:18
Comet velgen, staan niet op MP en al een maandje op volvoforum, misschien een leuke deal uit te halen:

400 euro vraagprijs.

http://www.volvov70forum.com/topic.php?t=14287

Niet krom, volgens advertentie, maar ze lijken nogal ovaal op de foto's ;)

V70R^2

;D wel knap, alle 4 precies gelijke ovale vorm!