850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Volvo850Luxury

Citaat van: Thaii op 16-09-2013 01:43:45
Mooie kleur en lage kilometerstand, afkomstig van Zwitserland. Waarom staat deze zo laaggeprijsd?

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=236307274&asrc=st|sr
Laaggeprijsd?
Vind hem eerder hoog geprijsd, enige voordeel is dat die een zeer lage km stand heeft.
Maar kan ook aan mij liggen hoor, zo ja kan je dan uitleggen wat er zo speciaal aan is?

elianmars

Citaat van: Thaii op 16-09-2013 01:43:45
Mooie kleur en lage kilometerstand, afkomstig van Zwitserland. Waarom staat deze zo laaggeprijsd?

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=236307274&asrc=st|sr

Motorinhoud 1984 cc?  :eusa_think:

Ik vraag me af of deze al een NL kenteken heeft.

Thaii

Wel, ik heb bijna nog nooit een 850 gezien met zulke lage kilometerstand en in deze mooie staat voor die prijs. In Duitsland (waar het een pak goedkoper is dan bij jullie) staan er verschillende 850's met deze kmstand voor vele duizenden euro's meer, ca 6000-8000€.

De motorinhoud staat in de titel van het zoekertje wel correct weergegeven, in de beschrijving inderdaad niet.

Marty__Mouse

Wel typisch dat de wang van de bestuurderstoel nu al wel behoorlijke slijtplekken vertoont... Als ik de fotos zo bekijk tenminste..  ???
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Spin!

Citaat van: Marty__Mouse op 16-09-2013 11:34:23
Wel typisch dat de wang van de bestuurderstoel nu al wel behoorlijke slijtplekken vertoont... Als ik de fotos zo bekijk tenminste..  ???

Als de 850 gewoon elke dag gebruikt is, maar er hooguit 1km mee werd gereden, dan hou je de stand laag, maar stap je wel elke dag in en uit. Lijkt me vrij plausibel. Of dat daadwerkelijk het geval is...

Zit ook flinke lakschade op de achterbumper.

Verder: uitlezen, besturen en dan oordelen. Interieur ziet er wel lekker schoon uit op de foto's.

www.vm-parts.nl

NinaPaul

Sommige mensen "ploffen" zich in de auto, instappen kunnen ze niet.

Verder is het een oud hok dat zeker niet veel meer waard is dan een ander met normale km-stand.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Volvo850Luxury

Is misschien iets meer waard ivm km stand, maar om er 3000 bovenop te gooien is inderdaad belachelijk :P

arjen850

Waar is de cc waar ze mee adverteren? :eusa_think:

pwberg

Citaat van: arjen850 op 16-09-2013 17:29:09
Waar is de cc waar ze mee adverteren? :eusa_think:

Wellicht aftermarket aan de andere kant van de stuurkolom?
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Miel850

Citaat van: Thaii op 16-09-2013 10:53:41
In Duitsland (waar het een pak goedkoper is dan bij jullie) staan er verschillende 850's met deze kmstand voor vele duizenden euro's meer, ca 6000-8000€.

Die bestaan hier ook. En ook hier verklaren we ze voor gek.  ;)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Thaii

"Gek" verklaren lijkt mij nogal sterk uitgedrukt. Een mooi verzorgd exemplaar met lage kilometerstand vind je niet voor < 4000€ bij mijn weten. Ik tel in heel Duitsland welgeteld 6 exemplaren die aan mijn eisen voldoen: < 150k km en automaat. Allen van 6000 tot 8000€, buiten 1 (minder verzorgd) exemplaar van 3900€.

Gekke prijzen lijken het mij niet, eerder gewoon de marktwaarde van deze wagens. Zie hieronder.

LINK

Miel850

Marktwaarde en persoonlijke eisen zijn twee verschillende dingen.
Jij vindt het geen gekke prijzen, prima toch.  ;)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

henry classic v70

Citaat van: Thaii op 17-09-2013 15:48:27
"Gek" verklaren lijkt mij nogal sterk uitgedrukt. Een mooi verzorgd exemplaar met lage kilometerstand vind je niet voor < 4000€ bij mijn weten. Ik tel in heel Duitsland welgeteld 6 exemplaren die aan mijn eisen voldoen: < 150k km en automaat. Allen van 6000 tot 8000€, buiten 1 (minder verzorgd) exemplaar van 3900€.

Gekke prijzen lijken het mij niet, eerder gewoon de marktwaarde van deze wagens. Zie hieronder.

Zo'n link liever niet plaatsen.... neemt m'n halve 17" beeldscherm in beslag
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Thaii

Ik bekeek inderdaad het woord "gek" in relatie tot de marktwaarde. Voor zo een frisse Volvo wil ik gerust wat geld neertellen...

@ link: Wist niet meteen hoe het aan te passen.

Pakkie

Citaat van: Thaii op 17-09-2013 15:57:35@ link: Wist niet meteen hoe het aan te passen.
Da's simpel zoals je hier kunt zien.

Heel simpel: volgende code intypen en dan de aanhalingstekens weglaten: ["url=webadres waar je naar wilt linken"]tekst die je wil laten zien in de post[/url]