850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: Laguna-S60R op 23-07-2014 19:11:51
moet je nu altijd zo haten op m'n reacties of lijkt dat zo  :eusa_wall:

die hele auto natuurlijk..
voor demontage wat aan de dure kant.

Ik dacht altijd dat het tips topic was bedoeld om iemand te attenderen op een auto die je kent/gezien hebt/mee gereden hebt etc.
Het internet afstruinen naar alle 850 R of vergelijkbare auto's is leuk maar heeft weinig toevoegde waarde naar mijn idee.

Boeijke

Citaat van: maruska op 23-07-2014 19:16:33
en daarom vraag ik.. wat is hier de tip aan ? een rechtsgestuurde rode r.. in UK staan er genoeg r'-en en t-5r'en.

Rode R sedans staan er ook in de UK echt niet veel hoor.
Nergens eigenlijk.
Idd jammer dat ie rechts gestuurd is. Maakt de tip idd minder leuk. Dat wil je hier eigenlijk niet. Prijs valt me nog wel mee.
Zie idotere prijzen voorbij komen.
En Sander heeft ook een punt. Topic is bedoelt voor wat hij aangeeft of echt iets leuks of aparts.

cornelis-b

Ik snap de reactie van Mark wel, we hebben het in dit topic over tips en als ik eerlijk ben dan is een UK auto  ook niet echt een tip, zeker niet om te zeggen die koop ik en ik ga er in rijden. Het stuur en eigenlijk alles zit voor ons aan de  verkeerde kant.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

leons850

Originele blokjegrill voor X70
Het is niet weinig maar nog steeds minder dan nieuw.

klik

Edit: nog 1!  :o

klik

Daar moest ik een paar maanden naar opzoek... :eusa_think:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

vincen tdi

De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

BBS

Volvoloos....

maruska

Citaat van: vincen tdi op 24-07-2014 21:09:30
Voor de echte verzamelaars/liefhebbers
Een 1:10 rc 850 BTCC sedan
http://www.ebay.de/itm/Kyosho-Volvo-850-Kyosho-Mantis-1-10-TOP-sehr-seltenes-Sammlerstueck-/390874578838
Ik heb er nog 1 in originele doos, met het plastic erop, en alles nog verpakt... wat moet dat dan wel niet opleveren...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

cornelis-b

http://www.ebay.de/itm/Kyosho-Volvo-850-Kyosho-Mantis-1-10-TOP-sehr-seltenes-Sammlerstueck-/390874578838

Ik vind het een hoop geld voor een model. 250 euro er bij en je koopt een echte 854, dan wel geen bestickerde maar wel een waar je in kan zitten ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

maruska

Citaat van: maruska op 23-07-2014 19:16:33
en daarom vraag ik.. wat is hier de tip aan ? een rechtsgestuurde rode r.. in UK staan er genoeg r'-en en t-5r'en. wat maakt dit een tip, dat is alles wat ik vraag. en voel je dan niet gelijk afgefakkeld.
en insinueren dat ik altijd jouw reacties haat... grow up. je zit hier lang genoeg om te weten hoe het werkt.

uitleg verder : tips op marktplaats zie ik als een plek waar ik leuke of aparte dingen kan vinden. een UK auto is voor mij geen tip, maar dat terzijde. Ik zie de tip in een rechtsgestuurde niet, en zeker niet met zo'n prijs.
Blijkbaar is een nette reactie terug onbetaalbaar ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Walter

Citaat van: cornelis-b op 24-07-2014 22:24:08

Ik vind het een hoop geld voor een model. 250 euro er bij en je koopt een echte 854, dan wel geen bestickerde maar wel een waar je in kan zitten ;D ;D

maar die past zo slecht binnen op de boekenplank  ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

t5joost

Ik heb een gebruikte gekocht voor 40 euro niet afgeragt.
Koopje geweest dus

hendrik75

Citaat van: maruska op 24-07-2014 22:38:58

en daarom vraag ik.. wat is hier de tip aan ? een rechtsgestuurde rode r.. in UK staan er genoeg r'-en en t-5r'en. wat maakt dit een tip, dat is alles wat ik vraag. en voel je dan niet gelijk afgefakkeld.
en insinueren dat ik altijd jouw reacties haat... grow up. je zit hier lang genoeg om te weten hoe het werkt.

uitleg verder : tips op marktplaats zie ik als een plek waar ik leuke of aparte dingen kan vinden. een UK auto is voor mij geen tip, maar dat terzijde. Ik zie de tip in een rechtsgestuurde niet, en zeker niet met zo'n prijs.

Volgens mij heb ik hier wel eens tips uit Japan zien staan... Maar ik kan me vergissen.

hendrik75

Citaat van: cornelis-b op 24-07-2014 22:24:08

Ook geen tip dan ???

Scooby Doo

Hoe interessant of waardevol een tip is, is gewoon afhankelijk van persoon tot persoon. Wat de 1 razend interessant vindt, kan de ander totaal niet interesseren. Dus UK wagens zijn voor de 1 interessant, voor de ander niet. Dus voor sommigen kan zo iets wel een tip zijn.

Snap niet waarom er weer een hele hoop heisa gemaakt wordt over niets.  :eusa_wall:
Puppy Power!!!

triton

Professioneel raddraaier