850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

maruska

gewoon wachten tot mijn automaat weer helemaal fris en fruitig is, die kost een stuk minder ;D

/ontopic : twr embleem mist, dash idd wijkend op meerdere plekken, rubber beschermmatten in de zomer ? bestuurdersstoel lijkt al schade te hebben bij instapkant
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 20-08-2012 05:51:04
Citaat van: Julian op 20-08-2012 00:33:28
.............Dashboard is inderdaad erg jammer en komt vrijwel altijd voor als je geen passagiersairbag hebt.
Waar haal je toch al die wijsheid vandaan ?  Tis net of je al ruim 25 jaar aan auto's sleutelt als ik je af en toe hoor lullen.  Maar bovengestelde is ook grote onzin !  Ken, en vele andere met mij, zat auto's zonder airbag die het absoluut niet hebben.

Ik verbaasde me ook al over de opmerking van Julian.

Volgens mij is dit het dashboard waarbij ooit het kastje niet meer open ging. Toen is er geprobeerd om de boel te forceren, waardoor het bovendek vervormd is.
Ik zou er niet tegen kunnen dat het bovendek op deze manier zit. Zeker niet bij zo'n "bijzondere" wagen.

maruska

"Wat deze Volvo verder speciaal maakt is dat alles, van de airco tot aan het open dak perfect naar behoren functioneert en deze auto volledig origineel is!!
Naast de gebruikelijke zeer volledig uitgevoerde opties van de Volvo 850 T5-R heeft deze auto ook nog een paar extra's:

- Rondom Koni schokdempers
- Ipod/Iphone connector voor het aansluiten van uw Iphone of Ipod
- Goede banden rondom"

Hoezo origineel ?  ::)
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 20-08-2012 08:59:51
"Wat deze Volvo verder speciaal maakt is dat alles, van de airco tot aan het open dak perfect naar behoren functioneert en deze auto volledig origineel is!!
Naast de gebruikelijke zeer volledig uitgevoerde opties van de Volvo 850 T5-R heeft deze auto ook nog een paar extra's:

- Rondom Koni schokdempers
- Ipod/Iphone connector voor het aansluiten van uw Iphone of Ipod
- Goede banden rondom"

Hoezo origineel ?  ::)

Je vergeet de accu, uitlaatsierstuk, ontbrekende strip bij de achterruit en het Nederlandse kenteken  ;D

Wout309t

Tsja, daar kun je over discussieren, maar het is in mijn ogen niet schokkend.
Volledig origineel, wat is dat eigenlijk? In mijn ogen is dat alleen het geval wanneer er nog nooit iets vervangen is aan de auto en dat wil je ook niet.
2011 V70 2.0T R-Design MT

elianmars

Citaat van: Wout309t op 20-08-2012 09:19:47
Tsja, daar kun je over discussieren, maar het is in mijn ogen niet schokkend.
Volledig origineel, wat is dat eigenlijk? In mijn ogen is dat alleen het geval wanneer er nog nooit iets vervangen is aan de auto en dat wil je ook niet.

Heb je helemaal gelijk in, hoor. Ik steek er de draak maar mee  ;D

maruska

mwah, als je origineel aanhoudt, dan is koni dus niet passend in dat plaatje. dan zou je eerder voor een originele schokodemper set zijn gegaan. Overigens zijn er nog wel wat kleine punten, maar dat is muggenziften. Het is best een aardige auto, maar zeg dan niet dat het volledig origineel is.
T-5R

V70geRwin

Citaat van: maruska op 20-08-2012 10:37:07
mwah, als je origineel aanhoudt, dan is koni dus niet passend in dat plaatje. dan zou je eerder voor een originele schokodemper set zijn gegaan. Overigens zijn er nog wel wat kleine punten, maar dat is muggenziften. Het is best een aardige auto, maar zeg dan niet dat het volledig origineel is.

koni rood is bijna origineel, sachs is bijna hetzelfde als de originele demper, alleen moet je dan nog naar de dealer voor het volvo stickertje  :eusa_wall:

waar gaat dit over mensen?

jwrtuning

http://link.marktplaats.nl/572707796

Moet natuurlijk wel het e.e.a. aan gebeuren, maar daar is de prijs ook naar...

Vermoedelijk nieuwe rotor, verderkap, kabels en bougies vervangen en je kunt weer rijden?
Het lijkt mij in ieder geval een bezichtiging waard ...

Is nu al zeker 2 keer in prijs gezakt  ;)

Galactica

Ja, die lijkt mij ook verleidelijk.
Is volgens mij voor de techneuten hier vrij makkelijk op te lossen.
Hmmm...mijn kraslot er uit, ff naar Dirk....zucht..ik blijf even dromen.

Sbv

Citaat van: Galactica op 20-08-2012 13:17:07
Zelf doen, mooi test object om mee te oefenen  ;D

Nee ik heb geen interesse, geen ruimte en verkeerde kleur  ;D

Galactica

nou..ik heb twee linker handen en ben rechts!
en zal je net zien ,dat de voorgaande vermoedens niet juist zijn en er meer aan de hand is.
Kan ik dat weer thuis gaan uitleggen  :evil:

Maarehh..verkeerde kleur? Volgens mij juist goed tenzij je biologisch geteelde bananen kleur bedoeld?  ;D

jwrtuning

;)

10 krasloten er uit, Dirk ff meenemen als je gaat kijken  ;)

Maar als ik de "to do list" bekijk in de advertentie dan denk ik dat het nog wel mee valt..
Ik bedoel... Even 2 nieuwe gasveren voor je achterklep monteren stelt natuurlijk niets voor.
Als dat al niet gebeurd is kan ik me voorstellen dat de ontsteking vernieuwen als helemaal te moeilijk was voor de huidige eigenaar.

Mijn auto stotterde ook een beetje bij volgas. Meestal (zoek maar even op het forum) een kwestie van nieuwe bougiekabels enzo...

Galactica

Citaat van: jwrtuning op 20-08-2012 13:35:04
;)

10 krasloten er uit, Dirk ff meenemen als je gaat kijken  ;)

Maar als ik de "to do list" bekijk in de advertentie dan denk ik dat het nog wel mee valt..
Ik bedoel... Even 2 nieuwe gasveren voor je achterklep monteren stelt natuurlijk niets voor.
Als dat al niet gebeurd is kan ik me voorstellen dat de ontsteking vernieuwen als helemaal te moeilijk was voor de huidige eigenaar.

Mijn auto stotterde ook een beetje bij volgas. Meestal (zoek maar even op het forum) een kwestie van nieuwe bougiekabels enzo...

Owwww...zeg dit nou niet. Ben al zo'n twijfelaar, alhoewel ik daar tegenwoordig niet meer zo zeker van ben.

Probleem zit hem bij mij in de financien. Met kraslot bedoel ik mijn 850. Die moet dan eerst weg, maar LPG (geen g3 zijnde) verkopen niet echt lekker op dit moment. Als ik nou voor mijn bak de vraagprijs voor deze zou krijgen zou ik wel een gokje willen nemen.

Ik vind deze uitvoering erg mooi en zou hem best willen hebben. De "to dolist"valt inderdaad wel mee.

Galactica

Okay..waar ben ik mee bezig??  :eusa_think:

Heb de beste man een mail gestuurd met vragen over de (onderhouds)historie.
Hou jullie op de hoogte.