850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

katuut

Toen ik er mee reed was er niks aan de hand en reed de auto goed, trok goed!

Spoort idd slecht maar mi was dit uitlijning, naar rechts trekken heb ik niet gemerkt. Tot hoeverre heeft het ding in elkaar gezeten?

Het klappen vd automaat heb ik gemerkt, maar dit was niet met overschakelen maar met gang wissel van voren naar achteren bijvoorbeeld, en niet tijdens het rijden.

Zover mijn kennis rijkt van automaar bakken is ditvniet erg en zou een keer flushen voldoende zijn.

Ik ben echter nieuwsgierig hoe jij aan je bevindingen komt. Heb je erin gereden?
Chronisch last van detaildiarree

jgvdv

jazeker hebik erin gereden , werd mij verteld dat de auto gericht is  omdat ie krom was als een hoepel
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Spin!

Citaat van: jgvdv op 23-09-2012 22:58:09
Citaat van: katuut op 19-09-2012 15:36:22
ik ben eergisteren in deze wezen rijden:

http://link.marktplaats.nl/591108577

ik ken de historie van de auto hier op het forum. De eigenaar is een handige jongen en er is veel onderhoud aan de auto verricht. Ik vond het een prettige auto die , na een poetsbeurt, erg netjes is

Ik heb eigenlijk totaal geen vreemde dingen weten te ontdekken aan de auto.

ik 'zit omhoog met' een passat uit 2008 waar ik gezien de prijs die ik er in 1.5 jaar geleden voor betaald heb, aardig op leeg ga lopen als ik die nu verkoop.

gas is erg lelijk ingebouwd, auto rijd ook niet lekker. Had problemen met lpg was een losse stekker. Auto spoort niet goed , als je gasgeeft rijd ie recht , gas los trekt ie naar rehts , gewoon rijden trekt ie naar links. Denkniet geheel goed gericht. Automaat klapt volgens de vorige eigenaar. Auto met nog redelijk wa werk , mijn inziens te duur,  kleurverschil krijg je met poetsen niet weg!!

Je weet ook dat die auto ooit eens gestolen is en daarna is verkocht nadat ze hem terug hebben gevonden? Wellicht zal daar een oorzaak liggen waarom hij links en rechts trekt. Er zal wel lomp mee zijn gereden met alle gevolgen van dien.

www.vm-parts.nl

Boemeltje

Citaat van: tom480 op 24-09-2012 19:23:47
http://link.marktplaats.nl/595186749
Lijkt me niet duur, zeker niet als de turbo in goede staat is.
Is overigens een (Ex?)Forummer.

Komt inderdaad nogal eens langs, ook al een paar keer in lachen op Marktplaats of hier in het tips topic geloof ik :)

Luc

Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

katuut

Citaat van: Spin! op 25-09-2012 09:32:41
Citaat van: jgvdv op 23-09-2012 22:58:09
Citaat van: katuut op 19-09-2012 15:36:22
ik ben eergisteren in deze wezen rijden:

http://link.marktplaats.nl/591108577

ik ken de historie van de auto hier op het forum. De eigenaar is een handige jongen en er is veel onderhoud aan de auto verricht. Ik vond het een prettige auto die , na een poetsbeurt, erg netjes is

Ik heb eigenlijk totaal geen vreemde dingen weten te ontdekken aan de auto.

ik 'zit omhoog met' een passat uit 2008 waar ik gezien de prijs die ik er in 1.5 jaar geleden voor betaald heb, aardig op leeg ga lopen als ik die nu verkoop.

gas is erg lelijk ingebouwd, auto rijd ook niet lekker. Had problemen met lpg was een losse stekker. Auto spoort niet goed , als je gasgeeft rijd ie recht , gas los trekt ie naar rehts , gewoon rijden trekt ie naar links. Denkniet geheel goed gericht. Automaat klapt volgens de vorige eigenaar. Auto met nog redelijk wa werk , mijn inziens te duur,  kleurverschil krijg je met poetsen niet weg!!

Je weet ook dat die auto ooit eens gestolen is en daarna is verkocht nadat ze hem terug hebben gevonden? Wellicht zal daar een oorzaak liggen waarom hij links en rechts trekt. Er zal wel lomp mee zijn gereden met alle gevolgen van dien.

Ja is bekend, zonde,

Gaat nog wel wat geld in zitten vrees ik,

Maar op het trekken na reed de auto wel goed toen ik er in reed
Chronisch last van detaildiarree

SIPS Master

Up the Irons!

Henk855

855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

R.Bijl

LINK

kon geen korte link ontdekken....

auto lijkt in nieuwstaat op de foto
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

BBS

Citaat van: R.Bijl op 26-09-2012 22:11:42
Rode 855R

Graag gedaan ;) ;D
Volvoloos....

Sem

Citaat van: R.Bijl op 26-09-2012 22:11:42
LINK

:eusa_pray: Ooohhh Wat mooi..!!! Liever n sedan gehad, maar ooooh deze is mooi...