850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

kulk

http://link.marktplaats.nl/751531029

Niet veel geld, niet heel veel voorkomende kleur.

Wel opvallend dat juist de linker columba's 'de verkeerdere kant op draaien'.

Met een beetje mazzel zit er een linker en en een rechter set onder maar verkeerd om gemonteerd misschien.  :eusa_think:

Boeijke

Citaat van: kulk op 02-12-2013 10:58:10

Met een beetje mazzel zit er een linker en en een rechter set onder maar verkeerd om gemonteerd misschien.  :eusa_think:

Kijk elke dag tegen die kleur aan.  ;D

Maar wat een advertentie. Gooi dat ding een keer door de wasstraat voor je em op de foto zet toch  :eusa_wall: :eusa_doh:

Martijn84

Meestal mensen die niet veel om hun auto geven, die van mij staat er NOOIT zo bij.
Maar dan ben ik misschien poetsziek?

Taranis

Citaat van: Boeijke op 02-12-2013 12:54:26
Maar wat een advertentie. Gooi dat ding een keer door de wasstraat voor je em op de foto zet toch  :eusa_wall: :eusa_doh:

Citeer
uiteraard wordt de auto nog schoongemaakt, maar de wegen zijn nu zo slecht dat ik daar nu even mee heb gewacht.

Daarnaast: het ding kost 600 euro... wat verwacht je dan, concoursstaat? Beetje spijkers op laag water zoeken dit hoor...

kulk

Vandaar de tip, 600 euro man! Heb je amper een fatsoenlijke fiets voor  ;D

Boeijke

Citaat van: Taranis op 02-12-2013 13:20:04

Citeer
uiteraard wordt de auto nog schoongemaakt, maar de wegen zijn nu zo slecht dat ik daar nu even mee heb gewacht.

Daarnaast: het ding kost 600 euro... wat verwacht je dan, concoursstaat? Beetje spijkers op laag water zoeken dit hoor...

Onzin Ronald. Maar beetje het grof vuil er vanaf kan toch wel. Ook voor 600 euro

Taranis

Nee dat is geen onzin. Je stelt in mijn ogen onredelijke eisen aan een auto die voor 600 euro op marktplaats staat.

Zodra hier iemand een echte tip plaatst (wat maar zelden gebeurt), dan moet er altijd wel weer iemand lopen zeuren dat er wat aan mankeert. Het zijn oude hokken die geen drol meer waard zijn en niet iedereen is liefhebber. Het is en blijft een gebruiksvoorwerp en zo gaan sommige mensen er nu eenmaal mee om.

Boeijke

Citaat van: Taranis op 02-12-2013 13:52:00
Nee dat is geen onzin. Je stelt in mijn ogen onredelijke eisen aan een auto die voor 600 euro op marktplaats staat.

Zodra hier iemand een echte tip plaatst (wat maar zelden gebeurt), dan moet er altijd wel weer iemand lopen zeuren dat er wat aan mankeert. Het zijn oude hokken die geen drol meer waard zijn en niet iedereen is liefhebber. Het is en blijft een gebruiksvoorwerp en zo gaan sommige mensen er nu eenmaal mee om.

Tja, als een emmertje water al een onredelijke eis is  ???

betreffende de kleur en de prijs zou het nog een tip kunnen zijn, daar gaat het niet over zeg ik ook niks van. Dus kraak de "tip" ook niet af. Zeg alleen maar iets over de manier van adverteren.
Maar goed, dat wordt schijnbaar ook al als zeuren gezien  :eusa_think:

kulk

De advertentie is kudt idd, het gaat om de auto gelukkig.
Leuk projectje voor de poetskampioen   ;)

Sbv

voor 10 euro heb je mooi programma voor de wasstraat. Staat gelijk een stuk netter.

Julian

Citaat van: Sbv op 02-12-2013 15:36:14
voor 10 euro heb je mooi programma voor de wasstraat. Staat gelijk een stuk netter.

Inderdaad, is wel zo netjes om even je auto te wassen voordat je hem tekoop aanbiedt.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Julian

http://link.marktplaats.nl/751959848

En daar is ie weer, de mooie ex C70 van 850 T5 Freak.
Voor maar 1850 euro...
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Vulk

Citaat van: kulk op 02-12-2013 10:58:10

Met een beetje mazzel zit er een linker en en een rechter set onder maar verkeerd om gemonteerd misschien.  :eusa_think:

Kijk elke dag tegen die kleur aan.  ;D

Ik denk trouwens niet dat dat kleur in 1997 geleverd is. Is dat geen auto uit 95?

kulk

O nee, heb ik nou weer zo'n importhok getipt  :evil: ;)

Nondepatat

nee hoor, geen import. Gewoon voor t eerst op kenteken gezet in 1997.