850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Rob850turbo

blauweroffel

Rob850turbo

blauweroffel

Citaat van: Rob850turbo op 16-01-2014 23:11:11
Moeten ze wel als nieuw zijn??

Yep, opnieuw gepoedercoat, cornelis-b kan nog precies vertellen waar en wanneer.
Ze zien er echt goed uit. Gewoon jammer van een band, daar kan een biljartlaken nog jaloers op worden

BR

edit"quote Cornelis:

De Volan's heb ik hier lokaal laten poedercoaten en de kleur hadden we uit het stalenboek gehaald en vergeleken bij de kleur die ze hadden. De velgen zijn toen helemaal vrij gemaakt van stoeprand schade, gestraald, in een basiscoat gezet waarna de kleur en een zijdematte laag gecoat is.

T5-4life

C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

arjen850

blauweroffel

Citaat van: arjen850 op 16-01-2014 23:24:14
Citaat van: blauweroffel op 16-01-2014 23:21:56
Citaat van: T5-4life op 16-01-2014 23:20:23
Volans op winterbanden

http://link.marktplaats.nl/766464822

duur... ;D ;D ;D

BR

nieuwe banden.

Dat is waar, wel typisch dat ook hier een band veel minder profiel heeft, zeker besmettelijk..
(maar mijn velgen zijn als nieuw )

BR

UserID6342

Wat mij verbaasd en ook meteen flink ergert.....

Wij lopen MP volk te veroordelen en niemand hier (op een aantal uitzonderingen, waar wij gelukkig zelf onder vallen) is anders;

-Mensen gaan bij een auto kijken, zonder knaken op zak, en houden de verkoper volstrekt onnodig bezig
-Mensen gaan overbieden, terwijl ze weten dat de auto verkocht is, en trekken de keutel terug
-Mensen smoezen over 'geen tijd en moeilijk', als dat zo is ga je niet serieus voor een auto kijken.

Al bovenstaande dingen verwacht je van MP volk, maar niet van mede-forummers en toch gebeurt het dagelijks meerdere malen.

Man, wat kan ik daar pissig over worden.  Als je interesse in een auto hebt, zorg je dat je keiharde knaken hebt en geen praatjes en je gaat dat ding gewoon halen zonder tig posts hierover te wijten, met allerlei domme onzin.  Dom gelul allemaal !!

Pakkie

Verkeerde been uit bed gestapt Dirk :)

Maar je hebt inderdaad wel een beetje een punt.

)()()sT

Citaat van: Pakkie op 17-01-2014 08:47:35
Maar je hebt inderdaad wel een beetje een punt.

Een beetje? Beetje veel :D

t5karel

Wat dacht je van al die loze offertes.. Zonde van t papier ;D ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 17-01-2014 00:04:08
Wat mij verbaasd en ook meteen flink ergert.....

Wij lopen MP volk te veroordelen en niemand hier (op een aantal uitzonderingen, waar wij gelukkig zelf onder vallen) is anders;

-Mensen gaan bij een auto kijken, zonder knaken op zak, en houden de verkoper volstrekt onnodig bezig
-Mensen gaan overbieden, terwijl ze weten dat de auto verkocht is, en trekken de keutel terug
-Mensen smoezen over 'geen tijd en moeilijk', als dat zo is ga je niet serieus voor een auto kijken.

Al bovenstaande dingen verwacht je van MP volk, maar niet van mede-forummers en toch gebeurt het dagelijks meerdere malen.

Man, wat kan ik daar pissig over worden.  Als je interesse in een auto hebt, zorg je dat je keiharde knaken hebt en geen praatjes en je gaat dat ding gewoon halen zonder tig posts hierover te wijten, met allerlei domme onzin.  Dom gelul allemaal !!

Dirk, als het gedeelte, wat ik rood heb gemaakt, een reactie op mijn post (die ik inmiddels heb verwijderd) is, zie mijn pb.
Er was hier op het forum wel gezegd dat de wagen verkocht zou zijn, maar in de advertentie zelf stond daar niks over in. Ook stond er geen gereserveerd bij. Het lijkt me dan dat een ieder dan vrij is om te bieden.

UserID6342

Citaat van: Pakkie op 17-01-2014 08:47:35
Verkeerde been uit bed gestapt Dirk :)

Moest nog naar bed toe ;D ;D.  Maar ik het al veel langer en dan is er een momentje dat ik me bek lostrek.  Echt ronduit waardeloos vind ik dat...  Mensen onnodig lastig vallen, valse hoop bieden, om z'n nakkes bezig houden en ga zo maar even door.

Bweak....