850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

rpakuypers

Citaat van: cornelis-b op 11-08-2014 18:16:30
Knoppen en deurpanelen staan los van de kilometerstand, de wagen is wel van 1997

Deurpanelen klopt, ik dacht even aan die van de 850 ............ maar die knoppen zien er wel erg "gebruikt" uit. Maar, al met al wel een mooie verschijning maar wel een stevig prijskaartje.

Groet,
Roger

Hans Duiven

Ik vermoed dat de Volvo Radio Code 1111 is  ;D

cornelis-b

Citaat van: rpakuypers op 11-08-2014 18:55:44
Citaat van: cornelis-b op 11-08-2014 18:16:30
Knoppen en deurpanelen staan los van de kilometerstand, de wagen is wel van 1997

Deurpanelen klopt, ik dacht even aan die van de 850 ............ maar die knoppen zien er wel erg "gebruikt" uit. Maar, al met al wel een mooie verschijning maar wel een stevig prijskaartje.

Groet,
Roger

De knoppen zijn voorzien van een coating die na verloop van jaren erg plakkerig wordt waardoor de knoppen er afgeleefd uit gaan zien, bij de 850 is dit niet het geval en blijven ze wel gaaf. Ga je proberen bij de X70 de knoppen schoon te maken wordt het nog erger.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

rludeke

Is er misschien iemand bekend met deze saffron R ?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m836185369-volvo-v70r-2-3r-turbo-250pk-leer-airco-nap-cruise.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer
De vorige eigenaar heeft hem 8 jaar in bezit gehad, in die tijd moet je toch dit forum wel een keer gevonden hebben ;)

old guys rule

Heren heren zo behandel je een mede forum lid niet.

Ik vind de commentaren niet chic en niet fijn, het doet me erg zeer dat ik deze auto weg moet doen en jullie kennen de reden niet.

Dit had ik niet verwacht van de forumleden!

Schrap mij maar als lid, bij zulke mensen wil ik niet horen.

Het ga jullie goed!

Boeijke

Citaat van: old guys rule op 11-08-2014 22:52:36

Ik vind de commentaren niet chic en niet fijn, het doet me erg zeer dat ik deze auto weg moet doen en jullie kennen de reden niet.

Het ga jullie goed!

Maak je niet zo druk joh.
De helft van de reacties is niet eens serieus bedoeld. Zie de smiley's die erbij staan.
En als je een "gewone" V70 te koop zet voor dat geld zien de kritische oogjes hier erg veel.

maruska

jij bent blijkbaar de eigenaar van de v70 van 11 mille ?

verwachting van forumleden : kritisch en behulpzaam. vergeet vooral dat 2e niet.
Als je niet bij zulke mensen wilt horen is dat jouw persoonlijke keuze.
wij kennen de reden niet, maar het bedrag is in vele van onze ogen gewoon veels te hoog.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

NielZ3qp

Citaat van: rludeke op 11-08-2014 22:35:43
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m836185369-volvo-v70r-2-3r-turbo-250pk-leer-airco-nap-cruise.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer
De vorige eigenaar heeft hem 8 jaar in bezit gehad, in die tijd moet je toch dit forum wel een keer gevonden hebben ;)

Ja dat is een mooi ding en ze zijn er mindere history. Helaas ben ik weg voor werk anders was ik gaan kijken!
V70 Classic T5 Los Pollos Hermanos Edition is niet meer...

Hans Duiven

Het ga jullie goed!

Old guys rule ?

Dan ga je hier toch niet snotterend sneu lopen te roeptoeteren?
wat is dat nu? Kom op recht je rug!

Jan_D.

Als de auto om nare persoonlijke redenen weg moet, is dat dubbel vervelend. Het is en blijft een mooie auto met een lage km stand. Er zijn wel mensen die dat zeer waarderen (en er dus een flink bedrag voor over hebben), maar voor de meesten telt hoofdzakelijk de leeftijd. Het is (voor jou helaas) niet anders. Maar je hebt maar één echte koper nodig!

kulk

Citaat van: arjen850 op 08-08-2014 17:56:59
Citaat van: kulk op 15-07-2014 09:04:45
En die Sandstone die hier op het forum wordt aangeboden voor iets meer dan 1000 euro, ook een mooie bak hoor!

Ja, vind ik ook ;D

He wat leuk dat jij die hebt!

Stond hier bij mij om de hoek te koop, goeie actie!

cornelis-b

Het ga jullie goed!

Beetje rare reactie beste man, de auto wordt aangeboden door Serva B.V. Amersfoort en niet door forumlid "old guys rule" uit Zuidelijk Flevoland. De reden van jou verkoop is niet bekend maar om dan zo te reageren vind ik persoonlijk wat "vreemd"
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

koelkast

Citaat van: rludeke op 11-08-2014 22:35:43
wel een zeer mooie wagen

rludeke

Ik de stoute schoenen aangetrokken, ff bellen en dan maar de rit gaan maken. Tsja jammer dan, was gisteravond al verkocht. Misschien iemand van hier?

Rob850turbo

voor dat geld zal hij bijna ongezien verkocht worden