850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Citaat van: cornelis-b op 24-02-2015 21:37:03
Hoge kilometerstand mits goed onderhouden maakt toch niet uit bij een 850? Dat lees ik regelmatig hier op het forum. De standen van onze auto's lopen alleen maar op en zullen steeds hoger worden ;D
Het is een kleur waar er maar heel weinig van zijn en we weten dat ze dan ook niet de goedkoopste zijn. Het is dat ik al een zwarte heb want anders ging ik zeker kijken, ik vind de prijs niet eens extreem hoog.

Ik weet nie maar voor een bijna 20 jaar oude auto met 4,5 ton vind ik het een klap geld...
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Taranis

Hee die auto ken ik! Dat ding is nieuw verkocht in Goes, daarna van vrienden van mijn ouders geweest en is daarna jarenlang in bezit geweest van iemand in Veere waar de auto altijd langs het water geparkeerd stond. Toen ik de auto anderhalf jaar terug zag staan was de klep behoorlijk aan het roesten, hopelijk is dit netjes opgeknapt.

Het is wel een liefhebbersauto maar ook een liefhebbersauto zal na 4,5 ton wat onderhoud nodig hebben...

SnoobyDoo

Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

Erik_M.

Citaat van: Taranis op 25-02-2015 09:12:10
Hee die auto ken ik! Dat ding is nieuw verkocht in Goes, daarna van vrienden van mijn ouders geweest en is daarna jarenlang in bezit geweest van iemand in Veere waar de auto altijd langs het water geparkeerd stond. Toen ik de auto anderhalf jaar terug zag staan was de klep behoorlijk aan het roesten, hopelijk is dit netjes opgeknapt.

Het is wel een liefhebbersauto maar ook een liefhebbersauto zal na 4,5 ton wat onderhoud nodig hebben...

Gespot in Veere door KIM en op het Forum geplaatst op 18-03-2013:

Hengeveld

Mooi ding. Als hij nou een beige interieur had...

arjen850

Citaat van: Hengeveld op 25-02-2015 10:29:58
Mooi ding. Als hij nou een beige interieur had...

Dat geldt voor iedere 850 ;D

Hengeveld

elianmars

BBS

totaal geen smaak hebben is ook smaak ;D ;D
Volvoloos....

leons850

Inderdaad BJ, daarom maar beter een donker interieur monteren. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

The Volvoboy

Een Estate een verhuiswagen vinden, zeggen dat er dakrails op een Estate horen en nu ook roepen dat er een donker interieur in moet? Weet je wel zeker dat je bij het goede merk zit Leon? :-*
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

BBS

Citaat van: The Volvoboy op 25-02-2015 17:53:50
Een Estate een verhuiswagen vinden, zeggen dat er dakrails op een Estate horen en nu ook roepen dat er een donker interieur in moet? Weet je wel zeker dat je bij het goede merk zit Leon? :-*

Whoehahahahaaaa. ;D
Volvoloos....

leons850

Jahoor, kijk maar die wagen van mij, voldoet redelijk aan mijn eisen. Staat toch echt Volvo op heeft een 5cilinder en hoort hier thuis op t forum.

Alleen wanneer iemand roept hoort geen dakrails op zeg ik van wel. Is een mening.
Net als zo'n uitgerookt interieur. Helaas daar doet de kleur mij aan denken, daarom vind ik het niet mooi.

BJ, is een donkere auto dan ook voor een donkere medelander?
Mocht je nu zeggen van niet, leg uit. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

The Volvoboy

Citaat van: leons850 op 25-02-2015 18:45:23

Jahoor, kijk maar die wagen van mij, voldoet redelijk aan mijn eisen. Staat toch echt Volvo op heeft een 5cilinder en hoort hier thuis op t forum.

Alleen wanneer iemand roept hoort geen dakrails op zeg ik van wel. Is een mening.
Net als zo'n uitgerookt interieur. Helaas daar doet de kleur mij aan denken, daarom vind ik het niet mooi.

BJ, is een donkere auto dan ook voor een donkere medelander?
Mocht je nu zeggen van niet, leg uit. ;D

Hap hap hap ;D ;D ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

arjen850

;D :eusa_clap: