850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Rob850turbo

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/
prive/auto_en_vervoer/belastingen_op_auto_en_motor/belasting_van_personenautos_
en_motorrijwielen_bpm/wanneer_moet_u_bpm_betalen

Rob850turbo

Citaat van: timokoorn op 04-03-2015 21:11:47
Hoeft ook geen bpm betaald te worden bij aanvraag nl kenteken daar de auto 17,5 jaar en ouder is.

bouwjaar van de auto in kwestie is 2005  (2005 plus 17,5 is 2022

diederickvolvo

En evt laten herkeuren? Zou dat mogelijk zijn

timokoorn

ah sorry dacht dat het nog steeds ging over de t5-r

solidnmgn

Waarom staat dat ding nou in Assen?

http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehands-auto/volvo/850-t5-20/4803385

Ben wel benieuwd of het iets is en of iets van te maken is.

Is er iemand die in de buurt woont en misschien zou willen kijken of deze roffel rijp is voor onderdelen of nog de intentie heeft om wat kilometertjes te rijden.
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

p245

Met de omschrijving+kilometerstand zou ik er persoonlijk geen geld insteken. Goedkoop mee op vakantie en vervolgens strippen.

solidnmgn

Dat is natuurlijk ook een optie... Maar om nou effe vanuit Nijmegen helemaal richting Assen te knorren is best een afstand... Eens effe goed denken vandaag..
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

Hengeveld

Je mag een keer meerijden. Doe die rit weekelijks. Stuur maar pm.

Boeijke

Citaat van: solidnmgn op 06-03-2015 17:12:10
Dat is natuurlijk ook een optie... Maar om nou effe vanuit Nijmegen helemaal richting Assen te knorren is best een afstand... Eens effe goed denken vandaag..

Mocht je em gaan halen en slopen houd ik me aanbevolen voor wat plaatwerk als dat nog oke is. (ding is paars toch?) Staat er gewoon bij  :eusa_wall:

solidnmgn

Het vervangen van het Homokoneetje lijkt me niet z'n hele dure hobbie, echter die gebarste vooruit. Iemand enig idee wat dat zou kosten?

Boeijke

Citaat van: solidnmgn op 06-03-2015 18:30:01
Het vervangen van het Homokoneetje luikt me niet z'n hele dure hobbie, echter die gebarste vooruit. Iemand enig idee wat dat zou kosten?

Verzekeringswerk als je de auto op naam hebt lijkt me.
Anders best prijzige hobby. Meer als de vraagprijs van de auto denk ik.

solidnmgn

Citaat van: Boeijke op 06-03-2015 18:46:12
Citaat van: solidnmgn op 06-03-2015 18:30:01
Het vervangen van het Homokoneetje luikt me niet z'n hele dure hobbie, echter die gebarste vooruit. Iemand enig idee wat dat zou kosten?

Verzekeringswerk als je de auto op naam hebt lijkt me.
Anders best prijzige hobby. Meer als de vraagprijs van de auto denk ik.

ik geloof dat auto's ouder dan 20 jaar niet meer WA+ verzekerbaar zijn. Tenminste dat kon bij mijn huidige Roffel ook niet. Zal eens kijken of dat een optie is.

maruska

mijn hok is 20+ jaar en gewoon WA+ (nog). hangt dit af per verzekeraar ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

solidnmgn

Ik heb zojuist gekeken bij mij verzekeraar en het ligt inderdaad aan de verzekeraar? de meeste doen het nog inclusief glas, maar sommige zeggen dat het vehicle te oud is.

heutink

:)
die van mij is 19 jaar, en nog steeds all risk verzekerd
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10