850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Broabander

En sowieso teller teruggedraaid.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Fred korn

Hoi Mark , als je toch gaat kijken parkeer dan je roffel aan de overkant van de straat bij een ander bedrijf .
Er lopen op het terrein veel vreemde figuren tussen de wagens door en een deuk of kras is gauw gemaakt
Verder je doet je voor als iemand die geen verstand heeft van auto's , maar jou kennende gooi je dat masker gauw af
als je de verhalen en uitleg van de verkopers hoort. En als ze merken dat je te bijdehand wordt worden ze prikkelbaar
en soms tegen het agressieve aan .
Misschien zijn ze na al die jaren een andere richting ingeslagen maar daar twijfel ik aan zie advertentie .
Wagen te koop zoals die staat op de foto dus inclusief de velgen voor die prijs . en dan gooien ze er nog € 50.= op .

Snellebaksteen

Ik heb bij Jetcars een keer een XM gekocht. Ik rommelde toen een beetje in die dingen en wist dus exact wat ik kocht. Was alsnog een hele goede deal maar alleen maar omdat ik een waardeloze sloper had staan met precies de goede onderdelen om van de Jetcars auto weer een fatsoenlijk exemplaar te maken.
Maar denken dat je daar gewoon een betrouwbare auto voor een lage prijs kunt halen is een illusie. Wat een vage bende daar zeg.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

V70R^2

Citaat van: maruska op 13-01-2016 00:05:03
klopt... en toch ben ik nieuwsgierig.. ik ga er gewoon een keer langs en hou me van de domme..

Gewoon gaan, ik wil ook altijd nog een keer daar langs, kijken of het echt zo erg is als de verhalen doen geloven ;D

maruska

fred, mijn gele komt niet uit zijn winterhokje :)
maar thanks voor de tip. ik zal mijn masker proberen op te houden hahaha
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

henry classic v70

Citaat van: maruska op 13-01-2016 13:37:24
fred, mijn gele komt niet uit zijn winterhokje :)
maar thanks voor de tip. ik zal mijn masker proberen op te houden hahaha

Dat gaat je lukken gozert, zeker in korte broek  :D
...als je daar dan toch heen gaat Mark, zou je dan ook even naar deze willen kijken voor mij
http://link.marktplaats.nl/m1004975778
staat maar 1 foto bij de advertentie dus heb geen idee, enige aanknooppunt is een verlopen apk  :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

blauweroffel

http://link.marktplaats.nl/m1005288407

Zoals in mn blog al vermeld, ben ik even wezen kijken. mocht je de advertentie zelf ook hebben gezien dan zie hieronder, dan weet je dat alvast.

Als niet hele goede kenner:

Interieur vrij netjes, dashkastje houtstrip is kapot, skaidelen deuren laten los, geen nare geurtjes
knopje verstelbare spiegel mist
bekerhouder mist voetje, armsteun leer niet mooi meer
achterbankverwarming
zwarte sc 805
open dak after market, niet OEM
banden michelin's, ong 6 mm, dus goed te doen, stalen velgen met plastic doppen
Veel rekeningen bij aanwezig
Motorkap en dak laat op veel plaatsen lak los, het lijkt erop alsof er allemaal rijstkorrels zijn platgedrukt (zo ziet het  er uit)
A-stijl links bij deurvanger gescheurd

Ik heb de motor niet horen lopen, kon niet omdat ie binnen stond, maar motor zag er netjes uit, was iig schoongemaakt.

De verkoper vond het niet zo prettig dat ik dingen opnoemde die kapot waren, en liep er bij weg, ik mocht zelf wel even verder kijken.
ik heb m laten staan.

BR

V70geRwin

Citaat van: blauweroffel op 13-01-2016 20:06:15

Zoals in mn blog al vermeld, ben ik even wezen kijken. mocht je de advertentie zelf ook hebben gezien dan zie hieronder, dan weet je dat alvast.

Interieur vrij netjes, dashkastje houtstrip is kapot, skaidelen deuren laten los, geen nare geurtjes
achterbankverwarming
zwarte sc 805
Motorkap en dak laat op veel plaatsen lak los, het lijkt erop alsof er allemaal rijstkorrels zijn platgedrukt (zo ziet het  er uit)

Ik heb de motor niet horen lopen, kon niet omdat ie binnen stond, maar motor zag er netjes uit, was iig schoongemaakt.

De verkoper vond het niet zo prettig dat ik dingen opnoemde die kapot waren, en liep er bij weg, ik mocht zelf wel even verder kijken.
ik heb m laten staan.

BR

Voor die prijs moet je zelf de knopjes regelen  ;)
Kan me voorstellen dat die verkoper je al in een hokje had geduwd.
Als hij technisch goed is dan is het toch een aardig ding voor het geld.

blauweroffel

Citaat van: V70geRwin op 13-01-2016 20:52:59
Citaat van: blauweroffel op 13-01-2016 20:06:15

achterbankverwarming
zwarte sc 805

ik heb m laten staan.

BR

Voor die prijs moet je zelf de knopjes regelen  ;)
Kan me voorstellen dat die verkoper je al in een hokje had geduwd.
Als hij technisch goed is dan is het toch een aardig ding voor het geld.

Eensch  ;D,  het is niet veel geld, maar de toestand van de lak en de gescheurde A stijl deden mij besluiten m niet te kopen, tenzij er nog wat van de prijs af kan. En ja ik weet dat je gewoon rond 750-1000 moet reserveren om evt reparaties uit te voeren.

BR

VolvoJac

Volvo 850 T-5. En opeens is het jouw Volvo.
Lid Evenementen Commissie Volvo 850 Club

maruska

bijzonder zeker, maar :
1.afhalen in : https://www.google.com/maps/place/515+93+Seglora,+Sweden/@57.4081667,11.3526547,7z/data=!4m2!3m1!1s0x46500562924234cf:0x9bb259099bfd82e7
2. nordic tradera account nodig

2 is geen probleem, 1 is wat ver. wel een speciale bumper, dat zeker
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Hengeveld

Ach, forumtransportje is toch ook zo te regelen?

VolvoJac

Citaat van: maruska op 13-01-2016 22:56:09
bijzonder zeker, maar :
1.afhalen in : https://www.google.com/maps/place/515+93+Seglora,+Sweden/@57.4081667,11.3526547,7z/data=!4m2!3m1!1s0x46500562924234cf:0x9bb259099bfd82e7
2. nordic tradera account nodig

2 is geen probleem, 1 is wat ver. wel een speciale bumper, dat zeker

2. is voor mij ook geen probleem.
1. zou kunnen deze zomer ;-)
Volvo 850 T-5. En opeens is het jouw Volvo.
Lid Evenementen Commissie Volvo 850 Club

Miyel

Citaat van: V70R^2 op 13-01-2016 12:14:02
Citaat van: maruska op 13-01-2016 00:05:03
klopt... en toch ben ik nieuwsgierig.. ik ga er gewoon een keer langs en hou me van de domme..

Gewoon gaan, ik wil ook altijd nog een keer daar langs, kijken of het echt zo erg is als de verhalen doen geloven ;D

Jetcars; Als je het leuk vind bij autodemontage bedrijven rond te snuffelen; gewoon langs gaan, je lacht je de ballen uit de broek.. Niet heen gaan voor een auto dus, gewoon voor vermaak.
Ben er tijd terug geweest voor een 'knappe' 306 volgens de foto's. In werkelijkheid stond er mos op de dakrubbers, 4 platte banden en glasscherven in de kattebak.. Vervolgens wel 2 uur rongelopen, je weet niet wat je ziet.. Alle auto's zijn open, van full options A8-en en 3 jaar oude politieauto's met de achterbank nog in plastic (en 3K op teller)..
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Fred korn

Met z'n allen op bezoek gaan bij Jet Cars .We kunnen er een meeting van maken met als titel lachen , gieren en brullen  :evil: