850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

V70R^2

Als degene die nou het meest onder de plak zit zijn vrouw op Marktplaats zet kunnen we weer back on topic en naar marktplaatstips ;D

Domaso

Citaat van: V70R^2 op 10-06-2016 16:50:46
Als degene die nou het meest onder de plak zit zijn vrouw op Marktplaats zet kunnen we weer back on topic en naar marktplaatstips ;D

Als je onder de plak zit dan durf je dat niet.  ;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

BBS

Citaat van: glenfiddich1983 op 10-06-2016 10:28:23
Citaat van: NinaPaul op 10-06-2016 09:54:48
Citaat van: Walter op 10-06-2016 08:15:53
pfff iedereen heeft mooie opmerkingen maar weet in het achterhoofd dat het thuis exact zo gaat. Ik kom daar gewoon eerlijk voor uit

Overleg is een basisbeginsel voor een gezonde relatie, het is niet onder de plak liggen, maar je relatie als prioriteit stellen. En de grens, tja die moet iedereen zelf bepalen.

Wij hebben beiden een eigen inkomen en nadat de vaste lasten volgens een verdeelsleutel verdeeld zijn beslissen we elk zelf gewoon wat we met onze centen doen hoor. Natuurlijk, grote dingen als een andere auto, nieuwe vloer, meubilair etc gaan wel in overleg (ook als het een kastje van een paar tientjes is, maar dat is natuurlijk ook omdat we er beiden tegenaan moeten kijken ;D) maar veel verder dan dat gaat dat overleg eigenlijk niet. Natuurlijk bespreken we bijna alles wel vooraf of achteraf, maar dat is niet om "toestemming" te krijgen maar omdat we natuurlijk in elkaar geïnteresseerd zijn ;)

Dit gaat al jaren goed, komt er een dure uitgave aan (trouwerij, vakantie, verbouwing) dan nemen we onze verantwoordelijkheid en sparen wat extra.

Bij ons werkt het precies zo :D
Werkt al jaren naar volle tevredenheid eigenlijk. Mooi omschreven! 8)
Volvoloos....

katuut

Chronisch last van detaildiarree

gero

Citaat van: elianmars op 10-06-2016 16:46:43
Citaat van: glenfiddich1983 op 10-06-2016 10:28:23
Citaat van: NinaPaul op 10-06-2016 09:54:48
pfff iedereen heeft mooie opmerkingen maar weet in het achterhoofd dat het thuis exact zo gaat. Ik kom daar gewoon eerlijk voor uit

Overleg is een basisbeginsel voor een gezonde relatie, het is niet onder de plak liggen, maar je relatie als prioriteit stellen. En de grens, tja die moet iedereen zelf bepalen.

Wij hebben beiden een eigen inkomen en nadat de vaste lasten volgens een verdeelsleutel verdeeld zijn beslissen we elk zelf gewoon wat we met onze centen doen hoor. Natuurlijk, grote dingen als een andere auto, nieuwe vloer, meubilair etc gaan wel in overleg (ook als het een kastje van een paar tientjes is, maar dat is natuurlijk ook omdat we er beiden tegenaan moeten kijken ;D) maar veel verder dan dat gaat dat overleg eigenlijk niet. Natuurlijk bespreken we bijna alles wel vooraf of achteraf, maar dat is niet om "toestemming" te krijgen maar omdat we natuurlijk in elkaar geïnteresseerd zijn ;)

Dit gaat al jaren goed, komt er een dure uitgave aan (trouwerij, vakantie, verbouwing) dan nemen we onze verantwoordelijkheid en sparen wat extra.

Als we dat bij ons thuis gaan doen, is er maar eentje die lacht. En dat ben ik ;D
Mijn vrouw verdient niet eens genoeg om de helft van de hypotheek te kunnen betalen ;D

Ik heb 3 kinderen , inmiddels zijn ze al  18 +, maar toen ze klein waren zeiden ze altijd  " Papa is de baas , want hij brengt de centjes thuis "

Dat klopt ook wel  , als  1- verdiener.

;D ;D

hertogjan6

heb nog geen commentaar gehad inmiddels 8k verder  ;D ze wacht zelfs op me  :eusa_shifty: wat een toppertje ist ook  ::)

Citaat van: Woger op 10-06-2016 15:50:18
Citaat van: katuut op 10-06-2016 15:00:53
Betere sex?  :eusa_boohoo:

Wat krijg je tegenwoordig nog voor €10?  ???
kijk maar is op alieexpres ;D ;D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

maruska

gaan we hier nog tips neerzetten of gaan we verder met dit libelle gehalte ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 14-06-2016 12:22:47

Ah, je bent er weer ;D

peteRRR

Citaat van: elianmars op 14-06-2016 12:58:46
Citaat van: maruska op 14-06-2016 12:22:47

Ah, je bent er weer ;D

Weg met de pret ;D

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Kapitein Haak

Bij een klant van ons staat een V70 XC AWD. (Classic)
Kenteken: TJ-JN-74.

Deze staat daar al ong 2 jaar een beetje te verpieteren. Kmst weet ik niet.
Is handgeschakeld, vol lederen interieur. Op het eerste gezicht geen afgetrapte auto.
Er is wel werk aan. Zit geen APK op, mist een bobine en nog wat kleinigheidjes volgens onze klant.
Ik heb er fotos van maar het lukt me weer niet om ze te hosten ::)

Vraagt er €750,- voor, maar daar valt wellicht nog wel over te praten.
Het zou erg zonde zijn als er niks meer met deze auto gedaan zou worden(vindt ik).

Voor wie interesse heeft, ik kan de foto`s mailen. Of als iemand ze hier voor me wil neer zetten, graag.

Hij staat voor zo ver ik weet nergens op internet te koop, maar wist zo gauw ff niet welk ander topic te gebruiken.
Wat nou downsizen...... Groet, Jef

Martin-R

via tinypic.com kun je eenvoudig foto's uploaden en hier posten :)

Kapitein Haak

Heb het al met verschillende site`s geprobeerd maar er gaat elke keer iets mis.
Bug in mijn pc vrees ik....

JeroenP

Citaat van: Kapitein Haak op 16-06-2016 17:54:51
Heb het al met verschillende site`s geprobeerd maar er gaat elke keer iets mis.
Bug in mijn pc vrees ik....

Heb je het ook met verschillende browsers geprobeerd? Ik kan namelijk met mn ene browser niet meer uploaden en met een andere wel om een of andere reden.
Volvo C70 2.3 T5 '98 Pacific /Nautic / Dark blue pearl met 365.000km

Kapitein Haak

Nee helaas het lukt niet. Zowel bij firefox, I.E. en Edge kan ik de IMG code niet aangeklikt krijgen...

Beetje vaag :eusa_think: