850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

reneetje

Citaat van: gero op 12-09-2016 21:32:05
http://link.marktplaats.nl/m1086376935

Is dit nu een koopje ? met die kilometerstand en dat bij een Volvo dealer

Bij de afdeling "meeneemauto's" bij de Volvo dealer bestaan geen koopjes, net niet aftands genoeg om naar de "handel" door te stoten wel .....
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

elianmars

Die bumpers en stootlijsten schreeuwen om lijnolie.... :o

Volvodealer die niet eens even de moeite neemt om het servicelampje te resetten  ::)
Ik krijg altijd de kriebels van brandende lampjes. Zelfs van het benzinelampje. Gooi er een paar liter benzine in om dat lampje te doven....

cornelis-b

Citaat van: reneetje op 12-09-2016 21:45:17

Bij de afdeling "meeneemauto's" bij de Volvo dealer bestaan geen koopjes, net niet aftands genoeg om naar de "handel" door te stoten wel .....

En dan deze "kreet" ;D

Verlengde garantie op onze occasions behoort tot de mogelijkheden vraagt u naar de voorwaarden bij een van onze verkoopadviseurs! Aan de in deze presentatie getoonde informatie zijn geen rechten te ontlenen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sbv

Gaan we weer... Te duur lekker laten staan je hoeft de auto niet te kopen. Als het echt rommel zou zijn dan verkoop dealer het zelf niet. Die hebben geen zin om hun naam er dan aan te knopen.
Het is een bedrijfskeuze wat je naar de handel stoot. Sommige Volvo dealers verkopen auto ouder dan 7 jaar of boven de 150 a 200000 km. Er zijn er ook die dat simpelweg niet doen

cornelis-b

Citaat van: Lammert op 12-09-2016 20:42:50
Citaat van: elianmars op 12-09-2016 20:27:36
Citaat van: Miyel op 12-09-2016 20:16:01
Citaat van: Died850 op 12-09-2016 19:46:30
Volvo 855 T-5R CY MT €7750,-

http://link.marktplaats.nl/m1087314006

Is dit een tip? Voorbumper aan gort, voorstoel aan gort, dash ziet er niet top uit.. Km stand onlogisch.. enkele jaren stil gestaan. Dan vind ik de vraagprijs best grof.

Dagteller op 0, misschien tandwieltje kapot en veel meer gereden dan tellerstand?
Aan het interieur te zien heeft ie zeker 4 ton achter de rug. VoorVoe staat waar die in verkeert een bebelachelie prijs in ieder geval. Zou ik liever voor die eerder genoemde DOP T-5R gaan, ziet er stukken beter uit voor een normale vraagprijs

Dat ie een paar ton meer gelopen heeft kan inderdaad zo maar. De verkoper heeft ook in de advertentie staan bij de beschrijving: Km stand onlogisch
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

diederickvolvo

v0lv0freak

Citaat van: diederickvolvo op 13-09-2016 15:15:38

Maar, wat is een grotere auto dan dit?

Volvo S80, XC90, BMW 7 serie, audi A8 :)

Hengeveld

blauweroffel

vincen tdi

De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

cornelis-b

Zeg maar Henk tegen mij

V70R^2

Laten spuiten, richten en lassen. Dan zit je toch al snel op 750-850 euro incl aanschaf.

vincen tdi

Ja en voor dat geld kun je natuurlijk beter een paar verlaagde nivomats kopen  ::)
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

NinaPaul

Citaat van: vincen tdi op 18-09-2016 12:12:07
Ja en voor dat geld kun je natuurlijk beter een paar verlaagde nivomats kopen  ::)

Ja want die zijn echt goed voor sportief/circuit rijden  :eusa_wall:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz