850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

gero

Citaat van: KIM op 03-05-2017 21:29:57
Citaat van: reneetje op 03-05-2017 18:43:15
Citaat van: KIM op 03-05-2017 09:29:03
Ach, gezien de prijzen die men momenteel vraagt is dit zo gek nog niet hoor. De kilometerstand? Ik heb meer vertrouwen in een blok dat 4,5 ton heeft gelopen dan een die 80.000 heeft gelopen. Stilstand is achteruitgang.

Meen je dit nu serieus , of ben je je (vermoedelijke) eigen km stand aan het goed praten  ::)

Stilstand is minder goed voor je onderstel met name(rubbers, lagers, klauwen etc.) , nooit voor je blok, dat lijdt er echt niet onder !

Als ik mijn motorfiets op winterstalling zet dan ververst ik de motorolie van tevoren, (dit heeft te maken met bepaalde zuren die invloed hebben op metalen ).
Dus de motor wordt weggezet voor 3 maanden met nieuwe motorolie, sommige gaan zelf zo ver dat ze een beetje olie in het bougie gat doen, carburateurs aftappen (Was vroeger is niet meer alles is tegenwoordig injectie).
Dus stilstand is zelf voor een motorblok niet goed, volgens mij.

Hengeveld

Taranis

Is het echt laserblue of is het een tint lichter? :eusa_think:

Het is even wennen maar het staat niet eens heel verkeerd :eusa_think: Jammer alleen van het lichte interieur met hout wat er naar mijn mening niet echt bij past.

Vulk

Citaat van: Taranis op 04-05-2017 14:39:30
Is het echt laserblue of is het een tint lichter? :eusa_think:

Het is even wennen maar het staat niet eens heel verkeerd :eusa_think: Jammer alleen van het lichte interieur met hout wat er naar mijn mening niet echt bij past.

Volgens de advertentie is het polestar-blauw. :-)

RickG

Mooie wagen. Redelijk goedkoop gezien de kilometerstand.

jellejas

Citaat van: TFCM op 04-05-2017 16:57:12
Nog te redden?
https://link.marktplaats.nl/m1162461780
Heb er geen verstand van maar ik denk het niet. Volgens de verkoper na een spin een lantaarnpaal geraakt. Bumper was al niet meer te fixen volgens hem.
BRAAAAAAAP STUTUTU

TFCM

Ah jij hebt al meer info. Leek net alsof hij achterop het reservewiel van een 4x4 was geklapt. Jammer!

jellejas

Citaat van: TFCM op 04-05-2017 18:32:09
Ah jij hebt al meer info. Leek net alsof hij achterop het reservewiel van een 4x4 was geklapt. Jammer!

I know right! Dat vroeg ik hem ook al maar hij zij dat het een lantaarnpaal was.
Heb hem 2 keer gevraagd voor foto's van de voorbumper gezien het volgens mij een r is maar hij was echt niet te fixen volgens hem :L.
Hij staat inmiddels ook al op gereserveerd
BRAAAAAAAP STUTUTU

hertogjan6

Zeer benieuwd wie hem gaat bekijken zaterdag..

Heb interesse in een aantal dingen mocht die alsnog in onderdelen gaan!
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

TFCM

Idem. Zitten een hoop goede onderdelen op.

cornelis-b

Bumper is nog wel degelijk te repareren, zal wel wat tijd kosten maar niets is onmogelijk ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sbv

elianmars