850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

V70R^2

Of omdat ze met deze aankoop met 1000 problemen en vragen aankomen, en dan vergeten de search knop te gebruiken ;D

)()()sT

Is idd van Geert geweest, net deze week ingeruild ;D
Blok is al eens gewisseld voor een jongere, maar loopt al een tijdje op 4,5 poot.
En zonde, ach, inmiddels 5 ton gelopen en goed gebruikt.

MikeyQR

Vind het gewoon jammer dat er zo mee wordt omgegaan.
Daarom zeg ik ook en ik blijf er ook bij hoeveel ik dan ook van 850's ben gewisselt dat ik mijn T-5R nu toch echt niet weg zal doen, ik weet gewoon dat ik er geen 2e van zal vinden op MP.

Maar goed, van mij mag deze V70R wel gesloopt worden, dan wil ik de Viale lpg systeem wel hebben, ook al zit er zo grote tank ik zoek wel 1 voor in de plaats voor het reserve wiel. ;D

Citaat van: )()()sT op 22-06-2017 23:04:08
Is idd van Geert geweest, net deze week ingeruild ;D
Blok is al eens gewisseld voor een jongere, maar loopt al een tijdje op 4,5 poot.
En zonde, ach, inmiddels 5 ton gelopen en goed gebruikt.

Niet echt een goed blokkie dus.
Tja Joost al zou er bijna 5 ton opstaan dan nog vind ik het zonde, ik bedoel kijk naar jou V70R die ziet er toch ook netter uit ondanks de km stand, dus vind dat geen excuus.

KIM

Ik vind het ook geen excuus Joost. Mijn R heeft 543.000 op de klok staan en ik ben er na 10 jaar en 3,5 ton nog altijd even zuinig op.
Gewoon een kwestie van onderhoud plegen.

)()()sT

Tja, niet iedereen is nou eenmaal zo gek als wij zijn ;D

En btw, hang er 2 nieuwe bumpers op, fix die motor en dan ziet ie er best wel weer uit. Valt dus allemaal mee.

Vulk

Die auto heb ik jaar of 4 geleden nog gezien, is inderdaad hard achteruit gegaan. :o

Zie ook hier: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,57891.0.html

elianmars

Jee, waar maken jullie je druk om? Een ieder moet toch zelf weten wat hij met zijn auto doet? De meeste auto's halen zo'n leeftijd en kilometeratand niet eens.

Ik was ook rete-gek van en op mijn vorige Volvo's. Zagen er als nieuw uit. De 850 is bij Eugène tussen het onkruid beland (en later naar België gegaan), Roetmobiel is door André gesloopt.  Tja, het is niet anders hoor. Als je het zonde vindt, had je 'm zelf moeten houden.

MikeyQR

Citaat van: Vulk op 23-06-2017 07:38:00
Die auto heb ik jaar of 4 geleden nog gezien, is inderdaad hard achteruit gegaan. :o

Zie ook hier: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,57891.0.html

Idd zo zag die eruit was een mooie R toen, en met nieuwe Comets toen nog.
Nu ik het ff over de Comets heb waar zijn deze wel niet?

Nou @Joost dit had niet gehoeven als er maar iets zuiniger mee was omgegaan, en nee wil je niet aanvallen maar is in mijn ogen en meer met mij gewoon zonde om weer een mooie R ten onder te zien gaan.

Ff van wat ik op de foto's zie.

Idd 2 bumpers spuiten a 400/ 500 euro.
Comets??
Gat in de stoel, is wel te fixen, maar is ook hoe je instapt. ::)
Stuurwiel kaal.
Motorblok zoeken wat kost dat dan wel niet voor een goede?
Dan hebben we het nog niet over de rest van de buitenkant gehad, zie al een doffe lak her en der.
En hoe is het onderstel?, er zaten toen ik hem had Koni FSD onder toen al 50000 km oud, en ik kocht hem met 301xxx km op de klok.

Gewoonweg te veel om te zeggen van we gaan er wat van maken.

MikeyQR

Citaat van: elianmars op 23-06-2017 08:35:30
Jee, waar maken jullie je druk om? Een ieder moet toch zelf weten wat hij met zijn auto doet? De meeste auto's halen zo'n leeftijd en kilometeratand niet eens.

Ik was ook rete-gek van en op mijn vorige Volvo's. Zagen er als nieuw uit. De 850 is bij Eugène tussen het onkruid beland (en later naar België gegaan), Roetmobiel is door André gesloopt.  Tja, het is niet anders hoor. Als je het zonde vindt, had je 'm zelf moeten houden.

Ik maak me niet druk, eerder vind ik het zonde.
En waarom zou ik deze R zelf moeten houden ?, vind ik echt weer zo nutteloze opmerking. :eusa_doh:

En verder laat ik het hierbij met TOPIC vervuiling. ;D

)()()sT

Ik ben ook heel zuinig met m'n R omgegaan...

;D

elianmars

bebe66

Geen idee of het een goede tip is, maar een T-5 voor 500 Euro:

https://link.marktplaats.nl/m1177308956

Verkoper is kort van stof in de beschrijving, interieurfoto's zijn van een N.....
Volvo V70N 140PK AT 2002
Volvo 855 2.0 T-5 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 20v 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 10v 1996-verkocht

peteRRR

Knap interieur,...

Groet

Edit: ;)
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Douwe

Inderdaad, super gedaan !!! 😂
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

HanV70

Bij de foto van de zijkant, zit het getoonde interieur er dan ook duidelijk niet in.