850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

V70R^2

Anders heb ik hier voor de geinteresseerde een 1997 V70R black stone FWD handbak 247.000km met comets en bijna nieuwe continental sport contacts.

Beetje cosmetisch werk (poetsen en voor/achterbumper spuitwerk).

€3000,-

Ibanez

Citaat van: KIM op 16-01-2018 08:29:51
Laat NinaPaul en Henry Classic V70 zelf de discussie uitwerken.
Iedereen die kritiek heeft op de uitspraken op welke van de twee personen dan ook draagt niet bij aan de inhoudelijke discussie.

Helemaal waar, maar je weet zelf ook dat deze 'sussende woorden' al zo vaak zijn gebezigd. Om vervolgens na korte tijd de hele discussie opnieuw te laten oplaaien. Ik weet dat dat impopulair klinkt - maar daar heb ik dan nu maar eens een keer p##p aan - maar wat mij betreft zouden de forumregels veel strakker mogen worden nageleefd. Dat 'pappen en nathouden' gaat nooit werken he..

Wat ik niet begrijp is dat een groot aantal forummers zich groen en geel ergert aan dit kleutergedrag dat telkens weer de kop opsteekt, en er tegelijkertijd niet eens verdere actie wordt ondernomen om de boel een beetje gezellig te houden. En ja, dan bedoel ik inderdaad dat je bepaalde lieden die meerdere keren de boel traineren dan blokkeert of van het forum affl#kkert.

Zo, dat heeft heel lang geduurd, maar het hoge woord is eruit...

arjenT5R

Citaat van: Ibanez op 17-01-2018 21:01:58
Iedereen die kritiek heeft op de uitspraken op welke van de twee personen dan ook draagt niet bij aan de inhoudelijke discussie.

Helemaal waar, maar je weet zelf ook dat deze 'sussende woorden' al zo vaak zijn gebezigd. Om vervolgens na korte tijd de hele discussie opnieuw te laten oplaaien. Ik weet dat dat impopulair klinkt - maar daar heb ik dan nu maar eens een keer p##p aan - maar wat mij betreft zouden de forumregels veel strakker mogen worden nageleefd. Dat 'pappen en nathouden' gaat nooit werken he..

Wat ik niet begrijp is dat een groot aantal forummers zich groen en geel ergert aan dit kleutergedrag dat telkens weer de kop opsteekt, en er tegelijkertijd niet eens verdere actie wordt ondernomen om de boel een beetje gezellig te houden. En ja, dan bedoel ik inderdaad dat je bepaalde lieden die meerdere keren de boel traineren dan blokkeert of van het forum affl#kkert.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,86557.msg1757673.html#new

Je bent niet alleen.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 17-01-2018 22:08:33
Citaat van: Ibanez op 17-01-2018 21:01:58

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,86557.msg1757673.html#new

Je bent niet alleen.

:eusa_clap:

maruska

nog steeds zoek ik tips... het lijkt wel of ze er niet zijn...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

classicT5

Kijk eens op marktplaats en deel hier wat je gevonden hebt :)

maruska

;D ik deel die niet als ze voor mij handig zijn hahaha. het probleem van de meeste zaken hebben die je wilt hebben voor je gebakje.. is het vinden van die laatste dingen. vandaar de tips !
T-5R

Died850

Berkenhouten middenconsole voor de 850 AT. Jammer dat ie niet compleet is ;D

https://link.marktplaats.nl/m1245685189

Sharan83

Citaat van: Died850 op 18-01-2018 20:43:05

Wat mist er dan?

arjenT5R

Citaat van: Sharan83 op 18-01-2018 20:51:09

Wat mist er dan?

dash + dash kastje lijkt me dat ie dat bedoelt
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjen850

Citaat van: Sharan83 op 18-01-2018 20:51:09

Wat mist er dan?

Dat was ook mijn eerste gedachte, maar ik denk dat Arjen gelijk heeft met het dash ;) benieuwd wat het op gaat brengen, Ik weet wat ze nieuw kosten :angel: heb hem destijds voor de mijne nieuw gekocht bij de automaat ombouw.

Sharan83

Ik heb er wel interesse in. Mijn houtinleg heeft veel te lijden gehad van de zon in het verre oosten, dit zou een gedeeltelijke  verbetering zijn. Ik
snap dat dit in het verleden een fortuin heeft gekost, maar de afzetmarkt  wordt wel steeds kleiner.

maruska

licht interieur, is zeldzaam om meerdere redenen ;D
mooie tip btw
T-5R

kulk

Citaat van: V70R^2 op 17-01-2018 11:39:47
Anders heb ik hier voor de geinteresseerde een 1997 V70R black stone FWD handbak 247.000km met comets en bijna nieuwe continental sport contacts.

Beetje cosmetisch werk (poetsen en voor/achterbumper spuitwerk).

€3000,-

Sh*t had ik dat geweten Adriaan dan had ik gewacht met die tienklepper te kopen

kulk