850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Ibanez

V70 R in Saffron Pearl.
Ik reed er gisteren langs en toen viel mijn oog erop. Lijkt me een erg net exemplaar en de moeite waard voor de liefhebber om eens naar te gaan kijken.
www.autobedrijfdebaronie.nl/occasions.html.

Is als ik me niet vergis een garage gerund door 2 oud-Bluekens-monteurs.

mitsupiet

Te hard geschrobt.......

Stefan

850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

mitsupiet

Te hard geschrobt.......

MikeyQR

En jawel daar is de v70R weer.
Deze was van mij in 2010 had ik overgenomen van @Ronin.
2 jaar erna had @GeertG deze gekocht en toen nogal goed gebruikt. :eusa_whistle:
Voor wie een MT V70R zoekt op LPI met nu een gereviseerde motor.

http://link.marktplaats.nl/m1287741965?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

arjenT5R

Op zich niet duur voor wat t is maar wat een puinhoop onder de kap zeg ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

MikeyQR

Citaat van: arjenT5R op 22-05-2018 19:19:41
Op zich niet duur voor wat t is maar wat een puinhoop onder de kap zeg ;D

Ja het is idd een puinhoop daaronder, was het niet toen ik hem had.
En voor wie er nog een AT in de zelfde kleur zoekt alleen veel netter, heb er 1 staan. :eusa_whistle:

arjenT5R

Tijd dat er een paar van die dingen gesloopt worden dan zijn de onze weer zeldzamer Mike ;D

Zijn een hoop blauwe Ren te koop lijkt t wel?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

MikeyQR

Hahahaha idd ja. ;D

Het zijn er wel wat ja maar meer en deel is AWD, deze zijn niet meer zo gewild heb ik het idee, mede door het gewicht als de AWD techniek van toen.

diederickvolvo

Citaat van: MikeyQR op 22-05-2018 19:15:11
En jawel daar is de v70R weer.
Deze was van mij in 2010 had ik overgenomen van @Ronin.
2 jaar erna had @GeertG deze gekocht en toen nogal goed gebruikt. :eusa_whistle:
Voor wie een MT V70R zoekt op LPI met nu een gereviseerde motor.

http://link.marktplaats.nl/m1287741965?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

ik heb de eigenaar gesproken die de wagen had gekocht, toen liep die op 4 cilinders. hij heeft een half jaar op 4 cilinders ermee rondgereden, en toen brak het koppelingpedaal af.
Daarna heeft hans hem gekocht, hij werkt bij mudde kok in urk. zeer gedreven monteur, en heeft de wagen weer opgelapt. laatste keer dat ik de R zag was die een heel stuk netter.

Citaat van: MikeyQR op 22-05-2018 19:30:37
Hahahaha idd ja. ;D

Het zijn er wel wat ja maar meer en deel is AWD, deze zijn niet meer zo gewild heb ik het idee, mede door het gewicht als de AWD techniek van toen.

Ik kan het wel enorm begrijpen, enorm hoge mrb en veel zwaardere koets om in beweging te brengen.

MikeyQR

Deze R was toen ik hem nog had echt heel erg strak, geen pitjes, deukjes of krassen, ook het interieur was zowat nieuw, uiteraard is dat nu 200.000 km verder.

De AWD's zijn het gewoon net niet, @Konniekip heeft ook een AWD en is bezig deze naar FWD te keuren en te wegen na de hele AWD er onder vandaan is, lukt tot nu toe aardig we hebben de HO al weg gehaald en de tussenas ook, nu is de diff aan de beurt achter.
Mogelijk komt er een donor V70 voor verdere ombouw.
Uiteraard is dit veel werk en had je beter een FWD kunnen kopen maar hij heeft deze R voor een leuk bedrag gekocht en is ook een R met leuke opties.

Gelukkig is mijn R wel een FWD. 8)

freefall

Citaat van: arjenT5R op 22-05-2018 19:25:43
Tijd dat er een paar van die dingen gesloopt worden dan zijn de onze weer zeldzamer Mike ;D

Zijn een hoop blauwe Ren te koop lijkt t wel?

Strak plan ;D

Ik zoek nog deurpanelen heheh
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

VolvoJac

Volvo 850 T-5. En opeens is het jouw Volvo.
Lid Evenementen Commissie Volvo 850 Club