Bam en toen zat er een vreemde schade

Gestart door Brick90, 01-08-2012 15:47:54

Vorige topic - Volgende topic

Brick90

Twee dagen geleden reed ik rond een uur of 1 's nachts naar huis na het helpen klussen bij een maat. Terwijl ik langs het winkelcentrum reed klonk er opeens een harde klap, ik uiteraard gelijk gestopt dacht dat het misschien iets met een band was. Banden zagen er allebei keurig uit en toen viel me gelijk een rare plek op aan de deur.. Snel gekeken maar er lag geen tak of iets. Dus met de gedachte dat iemand iets gegooid had, een op een breekijzer lijkend voorwerp uit de koffer gepakt en de bosjes en wijk een stukje ingelopen. Niemand te vinden, enkel 3 mensen die ik al gespot had voor ik verderop die klap hoorde. Daarna de wijk nog doorgereden en extra rustig over het zelfde stuk, lag ook geen steen op straat. Dus nu zit ik met een lelijke plek en geen idee waardoor het is gekomen ook nog..

C.punTeR

Robster480

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Brick90

Er was geen flits te zien dus vuurwerk lijkt me niet, vogel zou kunnen.. Maar het bent echt 4 rare putjes met lichte kras erin. Kras gelukkig weg kunnen poetsen

Julian

Dat is echt wel klote! Kost weer een hoop geld om het uit te laten deuken. Misschien iets afgeschoten op de auto?
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Henk855

Dit is zeker geen vogel geweest, geen enkele vogel kan zo'n impact hebben op een deur. Lijkt er meer op dat er iets is gegoois gegooid of geschoten met bv een katapult oid?
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Douwe

Vreemd, zonde van de schade.
Ik heb vorig jaar ook zoiets meegemaakt:Ik reed 130 op de autosnelweg en hoorde rechts een harde klap, ik ben bij de eerstvolgende pomp getopt en heb gekeken wat er loos was.Op de achterste stijl (tussen de ramen) van de passagiersdeur zat een verse deuk en een rode verkleuring.Oorzaak onbekend.
Ik vermoed zelf dat er door een andere auto iets is opgespat.

"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996