Krimpenerwaardmeeting 2012

Gestart door Bouke, 09-08-2012 17:12:02

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

De meeting begint 7 Okt in Bergambacht aan de Burgemeester Uilkens straat 8/9 Bij tweewielercentrum Bijl. Verzamelen vanaf 14:00 uur daar staat er Koffie met wat lekkers en kan je ff bijklepppen/kijken /ohen ;D Dan gaan we rond 15:15 uur starten met de toerrit om daarna de auto's te parkeren in de buurt van het restaurant Lekker.Dat is ongeveer 5 minuten lopen.Rond 18:00 gaan eten ,we krijgen daar een voor ons gemaakt menu met voor iedereen wat wils.

Bouke

1.  Bouke,Nathalie en Rens (eten mee)
2.   

KIM

Lijkt me heel leuk Bouke, maar ik heb echt veel weekends in september al gevuld.
Ik doe mee, maar onder een hele dikke voorbehoud.

Powerpete

op een zondag of zaterdag ?, moet even kijken maar de zaterdagen zitten ivm werk allemaal vol.... zondagen onder voorbehoud..

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Sbv

Hier zelfde verhaal weekenden in September zitten redelijk vol

Tom850

Is zondag 26 augustus geen optie? Hoor iedereen over druk in September. Tevens kan ik er dan ook bij zijn  :eusa_dance:

Groeten Tom

Chris

Ik ben er ´helaas´ niet in september... vakantie ;). Als het oktober wordt, muv het eerste weekend, ben ik in.

KIM

Citaat van: Tom850 op 09-08-2012 18:56:27
Is zondag 26 augustus geen optie? Hoor iedereen over druk in September. Tevens kan ik er dan ook bij zijn  :eusa_dance:

Groeten Tom

Da's de dag na de rijtraining waar iig Sbv, Irikro en ondergetekende aan mee doen.

Bouke

Citaat van: Powerpete op 09-08-2012 18:10:46
op een zondag of zaterdag ?, moet even kijken maar de zaterdagen zitten ivm werk allemaal vol.... zondagen onder voorbehoud..
Het word een zondag want dan kunnen de meeste. Het wordt zoals het er nu uit ziet  16 September

Tom850

Helaas dan zit ik in Amerika

Chris

En ik down under ;)... maargoed, je kan niet met iedereen rekening houden. Wel jammer, was een erg leuke meeting vorig jaar!

R.Bijl

1.  Bouke,Nathalie en Rens (eten mee)
2.  Robin,Linda and kids ( eten mee )  
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

R.Bijl

Bouke,

misschien een idee om te verzamelen bij mijn winkel?zorg ik voor koffie!

groet,
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Henk855

Ik ga me best doen, moet even kijken of 2 meetings in een weekend haalbaar zijn ;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Powerpete

ik zet m even onder voorbehoud op de lijst... :P

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)