schakelstand sensor vervangen ! peilstok uit versnellingsbak! blijft lekken !!!

Gestart door Sander-850-T5, 11-08-2012 17:11:19

Vorige topic - Volgende topic

Sander-850-T5

Hallo allemaal,
Heb mijn schakelstandensensor vervangen van mijn 850 t5. heb denk ik te hard het pijpje van de peilstok van  mijn automaat weggeduwd om ruimte te maken voor de sensor alleen nu trok ik een spoor olie toen ik wegreed zag dat het pijpje uit me versnellingsbak was! vervolgens heb ik hem er terug ingeduwd maar hij blijft lekken!!!

mijn vraag is hoort deze pijp los te zitten bedoel kan je hem eruit trekken !?
zit er een rubber tussen om de olie af te sluiten !?
Heb ik de pijp gebroken !?
zit hij er niet diep genoeg in ?
iemand een surgestie ????
Alvast super bedankt !!
btw : had fout codes van mijn versnellingsbak 1 onlogishe overbrenging 2 kortsluiting van de schakel eenheid dus de computer die het schakel programma kiest 3 onlogish signaal standensensor !! dat ding vervangen opgelost  ;)
mijn automaat schakelde soms niet terug liep te bokken sensor vervangen TOP !! miss goeie tip voor anderen Gr Sander

NinaPaul

mijn vraag is hoort deze pijp los te zitten bedoel kan je hem eruit trekken !?
De pijp zit los, enkel vast gehouden door een beugel hoger aan de pijp.

zit er een rubber tussen om de olie af te sluiten !?
Er zit standaard een rubber ring tussen

Heb ik de pijp gebroken !?
De pijp breekt niet zo snel, maar kan wel buigen. Hierdoor kan die (ring) slecht afdichten.

zit hij er niet diep genoeg in ?
wanneer je bovenste beugel tegen het montage punt zit, kan hij niet dieper.

Steun de beun methode:
-blauwe silicone (of rode) van Loctite avond laten drogen en klaar.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Sander-850-T5

Thx voor je info

stom van me dat ik vergeten was hem te controleren want nu kom ik er @@@@ bij natuurlijk ga wel kijken wat het is hij lekt niet zo hard als toen ik wegreed dus haal maandag wel een nieuwe ring
moet motor en baksteun ook doen dus ken ik weer effe hobbyen dagie ! ;)
Ciau

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder