auto loopt op 3 cilinders!! Help!!!!!

Gestart door Sander-850-T5, 14-08-2012 15:59:19

Vorige topic - Volgende topic

Sander-850-T5

is het niet gewoon me bobine !!!

Dan is de taart vvo mij  ;D ahahahaha

Sander-850-T5

even een update bobine is het niet heb ik gewisseld dus ook geen taart voor mij  :(

Het zijn me injectoren !! 2 weigeren zijn stuk dus ga ze morgen wisselen en dan weten we het degene die als eerste over de injectoren begon krijgt taart als belooft  ;)

bedankt jongens zover ! Gr Sander T3 nu nog ahhahahaha

Sander-850-T5

Gaf overgens geen foutcode van de injectoren op de computer ( uitlezen ) ???
heb ze verwisseld naar 2 en cilinder 1 nu lopen die niet mee !!

morgen ochtend weten we het ciau

overgens wel een foutcode koelventilator draait te langzaam iemand een idee wat ik dan moet vervangen toevallig !!
thx ciau gr Sander

Piet

Citaat van: Sander-850-T5 op 15-08-2012 20:51:19
even een update bobine is het niet heb ik gewisseld dus ook geen taart voor mij  :(

Het zijn me injectoren !! 2 weigeren zijn stuk dus ga ze morgen wisselen en dan weten we het degene die als eerste over de injectoren begon krijgt taart als belooft  ;)

bedankt jongens zover ! Gr Sander T3 nu nog ahhahahaha

Toch vaag!!
2 injectoren die precies tegeljkertijd stuk gaan en toch wel van benzine natte bougies.
Ik heb de hoop op taart nog niet opgegeven.

Piet

Citaat van: Sander-850-T5 op 15-08-2012 20:56:02
Gaf overgens geen foutcode van de injectoren op de computer ( uitlezen ) ???
heb ze verwisseld naar 2 en cilinder 1 nu lopen die niet mee !!

morgen ochtend weten we het ciau

overgens wel een foutcode koelventilator draait te langzaam iemand een idee wat ik dan moet vervangen toevallig !!
thx ciau gr Sander

Ja dat wijst dan toch weer op falende injectoren.
Uuh wat te vervangen?.......koelventilator zou ik dan denken?

UserID6342

Standaard injectors en koelfans heb ik genoeg liggen ;D  Als ik dan geen kans op de taart maak, kan ik het misschien zo 'pakken' ;D ;D.  Maar euh, hoe is de compressie dan van alle cilinders :evil: ;D ;D

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 15-08-2012 21:33:17
Standaard injectors en koelfans heb ik genoeg liggen ;D  Als ik dan geen kans op de taart maak, kan ik het misschien zo 'pakken' ;D ;D.  Maar euh, hoe is de compressie dan van alle cilinders :evil: ;D ;D

Ik heb nu vlaai maatje ;D Laat ik nou toevallig ook de koelvan en injectoren hebben liggen ;D ;D :evil:

The Demon

F*ck! weer geen taart  :'(

Groet,
The Demon.

henry classic v70

Citaat van: The Demon op 15-08-2012 22:36:20

Groet,
The Demon.

Demon's eten geen taart maar lekker bebloed rauw vleesch :evil:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

The Demon

Citaat van: henry classic v70 op 15-08-2012 22:39:31
Citaat van: The Demon op 15-08-2012 22:36:20

Groet,
The Demon.

Demon's eten geen taart maar lekker bebloed rauw vleesch :evil:
Niet allemaal hoor  :eusa_shifty:

Groet,
The Demon.

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Sander-850-T5

Jongens denk dat het klaar is met mijn t4  ::) althans voor nu kleppen cilinder 4 aan gort en waarschijnlijk schade aan me zuiger ! wie het over compressie had stuur mij effe pbtje regel ik dat er taart bij je komt of spreken we iets af daarvoor !

hij gaat volgende week gemaakt worden en meteen goed heb zelf geen tyd en ruimte om te knutselen en wil ook nog wat aanpassingen aan het blok dus kan meteen meegenomen worden dus naar 430.000 km met 180 km over de snelweg was de volvo verkouden hahaha maar ja hou jullie op de hoogte en zal vragen of ze fotos willen maken van het projekt/schade in motor! :'( zet ik dat nog op het forum !

mannen bedankt zover en tot snel Gr Sander

Sander-850-T5

dirk krijgt taart das mooi want wil een koelvan van hem pb me effe dirk thx kom ik taart brengen hahahaha

UserID6342

Yes !!  Eindelijk eens een keer taart ipv die kötkoeken ;D :evil: ;D ;D.  Zal Jeff blij mee zijn, die gozer vreet momenteel als een beer ;D

volvobug

Citaat van: Dirk342 op 17-08-2012 16:12:18
Yes !!  Eindelijk eens een keer taart ipv die kötkoeken ;D :evil: ;D ;D.  Zal Jeff blij mee zijn, die gozer vreet momenteel als een beer ;D
Krijg je van die zelf opgelegde taakstraffen  ;D maar gefeliciteerd met je taart, ook al is de aanleiding voor de TS wat zuur. Maar ja, hij is zelf begonnen over taart  :P
Handtekening? 85011806 en Saffronie.