Op vakantie, cd charger error, security code niet in te voeren

Gestart door brutus850, 15-08-2012 14:03:14

Vorige topic - Volgende topic

brutus850

hallo, een bericht uit het zonnige spanje.. afgelopen dagen met een lekker gangetje naar noord spanje gereden om morgen verder te gaan naar portugal.voordat we vertrokken hebben we de cd charger omgebouwd, zodat mp3s afgespeeld kunnen worden vanaf telefoon etc..tot gister ging dat goed..
Ineens was daar de melding: CD E--02.. Na reset van de charger bleef de melding. Cd werkt wel in front lader (er zit één cd in voor het herkennen van de charger, ook al speelt de radio mp3). Zojuist de spanning van de radio afgehaald in eenpoging de fout weg te krijgen. Wat blijkt, de code op de radio kan niet worden ingevoerd, omdat de 5 een 4 als invoer geeft.. De code is bijv. 2345. De code die ik kan invoeren is 2344.. Dus na tig pogingen komt op het scherm te staan 'off'. Mijn vraag, hoe krijg ik dit weg en hoe voer ik de vereiste code in??
Verder is gister de airco ermee opgehouden (na een dag rijden, kwam er na een paar uur na ankomst witte damp uit de airco.. Volgende dag bleek dee leeg) en de claxon weigert alle dienst.. Verder is het lekker weer en doet de 850 het prima.. Maar als iemand een oplosing weet voor de radio, dan hoor ik die graag..

volvo_sport

Hallo,

Probeer eerst de radio weer normaal werkend te krijgen door de radio minimaal 2 uur aan te laten staan met het contact in stand II, na die tijd staat er vanzelf weer "code" ( let op dat je verlichting uit staat)
Probeer vervolgens de code opnieuw in te voeren.
Even een hint haal voor je begint eerst de wisselaarkabel uit de radio.

Succes

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

volvo_sport