Tour de France en Italy met de c70

Gestart door Arie T5R, 19-08-2012 00:11:40

Vorige topic - Volgende topic

Arie T5R

Ik ben afgelopen week 'een rondje wezen rijden'...
Met de c70 cabrio met het dak eraf 3600 km, de mooiste wegen uitgezocht, erg goede betaalbare hotels op de gaafste plekken geboekt en met een bruine kop weer thuis zo'n beetje.
Het rondje is uiteindelijk geworden:
Gemert Dijon Avignon L'Isle sur la sorge Gorges du Verdon Le Mas Nice Monte Carlo Ventimiglia Mondovi Genova Portofino La Spezia Borchetta di Vara Vernazza S Andrea dei Bagni Arona Thun Gemert
Ik zal een dezer dagen de route wat verder uitgebreid omschrijven en er foto's bij plakken. Het was fantaxi! Wie weet doe ik er anderen een plezier mee

rogerV701998

Laat die foto's maar komen. 8)

Lijkt me heerlijk om met een C70 cabrio zo'n tocht te maken.

rifwachter

Wat zal dat heerlijk geweest zijn.

Genieten van een cabrio, zoals het bedoeld is.

Foto's ?

Gr. van een andere cabrio liefhebber.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Henk855

Vooral foto's van Gorges du Verdon een schitterende route :eusa_dance:
Un parc magnifique. Une vue splendide sur la rivière et les falaises. A visiter d'urgences
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Arie T5R

Ze komen draan, die foto's.
Ik telde vandaag eigk 7 landen: Nederland, Belgie, luxemburg, Frankrijk, Italie, Zwitserland, Duitsland.

Galactica

Heel leuk al die landen maarehhhh...FOOOOOOOOTOOOOOOOS!!!!

LQDI

Ventimiglia is ook geweldig. Elke vrijdag die gigantische markt langs het strand. Ben daar ook sowieso 1x per jaar te vinden ;)

GeertG

Citaat van: Arie T5R op 19-08-2012 00:11:40
Ik ben afgelopen week 'een rondje wezen rijden'...
Met de c70 cabrio met het dak eraf 3600 km, de mooiste wegen uitgezocht, erg goede betaalbare hotels op de gaafste plekken geboekt en met een bruine kop weer thuis zo'n beetje.
Het rondje is uiteindelijk geworden:
Gemert Dijon Avignon L'Isle sur la sorge Gorges du Verdon Le Mas Nice Monte Carlo Ventimiglia Mondovi Genova Portofino La Spezia Borchetta di Vara Vernazza S Andrea dei Bagni Arona Thun Gemert
Ik zal een dezer dagen de route wat verder uitgebreid omschrijven en er foto's bij plakken. Het was fantaxi! Wie weet doe ik er anderen een plezier mee

In die regio ben ik een aantal jaren geweest.
Ben benieuwd naar foto's....... ::)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

rifwachter

Citaat van: Arie T5R op 19-08-2012 22:14:38
Ze komen draan, die foto's.
Ik telde vandaag eigk 7 landen: Nederland, Belgie, luxemburg, Frankrijk, Italie, Zwitserland, Duitsland.

Zet die cabrio maar even in de garage, eerst de foto's plaatsen  ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Arie T5R

Nou, daar komt het een en ander..
EErste dag, tussenstop om te eten..

stop in Dijon, in een hotel dat eigenlijk de naam niet mag hebben, maar het zag er leuk uit..

Arie T5R

De volgende dag naar Avignon. Het hotel was niet bijzonder, maar verder wel oke..De route ernaar toe, gewoon binnendoor..

Avignon is ook weer leuk om te zien.

Arie T5R

En de dag erop begon het pas echt..
Gorges du Verdon.. Hier nog bij LA cde la St. Croix

Arie T5R

Arie T5R

Arie T5R