Gezocht: iemand met de mogelijkheid ODB II uit te lezen

Gestart door ruurdp, 20-08-2012 19:13:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ruurdp

Ik heb een 850 met OBDII op benzine/G3. Ik ga binnenkort mijn km-teller repareren maar zou dan graag direct de correcte km-stand invoeren. Ik heb alleen de middelen niet om hem uit te lezen. Is er iemand in de regio Harderwijk die mij kan helpen met het uitlezen (afstand: uurtje rijden)? Eventueel regio Groningen zou ook mooi zijn, ik ben daar nog wel eens.

Gr. Ruurd

marc-850

Dealer?

Kost waarschijnlijk net zoveel als 2x een uur rijden, hoewel dat laatste natuurlijk wel leuker is... 8)

razorx

Als je een OBD2 steker hebt zal het uitlezen van de km stand met de gewone middeltjes die een aantal forummers hebben niet lukken.
Dealer is inderdaad de simpelste oplossing.

ruurdp


petrolhead

Citaat van: razorx op 20-08-2012 19:24:11
Als je een OBD2 steker hebt zal het uitlezen van de km stand met de gewone middeltjes die een aantal forummers hebben niet lukken.
Dealer is inderdaad de simpelste oplossing.

Is dat zo? Ik heb onlangs een maxidiag gekocht die volvo specifieke foutcodes kan lezen. Kilometerstanden lezen weet ik niet of die dat kan.

Sbv

Citaat van: petrolhead op 20-08-2012 21:35:03
Citaat van: razorx op 20-08-2012 19:24:11
Als je een OBD2 steker hebt zal het uitlezen van de km stand met de gewone middeltjes die een aantal forummers hebben niet lukken.
Dealer is inderdaad de simpelste oplossing.

Is dat zo? Ik heb onlangs een maxidiag gekocht die volvo specifieke foutcodes kan lezen. Kilometerstanden lezen weet ik niet of die dat kan.
Jij hebt een 99-er die zijn wat makkelijker

Henk855

Het zou super handig zijn als je in je profiel je locatie had staan.
Dan zou iemand in de buurt kunnen reageren.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

haasje

Citaat van: Henk855 op 20-08-2012 23:26:42
Het zou super handig zijn als je in je profiel je locatie had staan.
Dan zou iemand in de buurt kunnen reageren.

Je kunt ook even het eerste bericht lezen :eusa_whistle: